Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

JFL Any Belgiumcels here?

K

Khabiblash

Recruit
★★★
Joined
Oct 2, 2019
Posts
228
Belgium has a divorce rate of 70%. How is hypergamy over there?
 
I live in the Netherlands, Belgium used to be our little bitch.
 
Nah I’m not from Belgium tbh
 
holy fucking crap.
the foids there are probably something
 
I'm not from Belgium but close, I'm from the Netherlands
 
Hoe groot ben je?
It's "hoe lang" and not "hoe groot!" Ik ben een dwerg van 1 meter en 78 centimeter. Maar ik ben een etnische man, dus het is niet zo erg.
 
Er is een sprankje hoop voor je.
Mensen denken dat ik 1 meter en 80 centimeter ben, dus misschien ben ik dat, maar ik zeg liever 78 voor de zekerheid.
 
Nee, ik heb Bosnische wortels.

1.72 meter.
Dus je kan meiden slachten met "Wees Gewoon Wit"? Ik kan dat niet. Ik ben een bruine üntermensch.
 
Dus je kan meiden slachten met "Wees Gewoon Wit"? Ik kan dat niet. Ik ben een bruine üntermensch.
Nee, natuurlijk niet. Ik ben veel te klein en lelijk. Ik wou dat ik de seksuele aantrekkingskracht van de gemiddelde etnische man had.
 
Er zijn veeel foids die juist op bruine mannen vallen!
Ja, maar met getint bedoelen ze mulattoniggers en niet een of andere currycel. Plus ik heb een jodenneus, zelfs mijn eigen soort walgt van me. :feelsbadman:
Nee, natuurlijk niet. Ik ben veel te klein. Ik wou dat ik de seksuele aantrekkingskracht van de gemiddelde etnische man had.
Lees mijn antwoord op Maxcello.
 

Similar threads

RealSchizo
Replies
17
Views
437
SteelCentaur
SteelCentaur
Logic55
Replies
39
Views
809
_meh
_meh
Ron.Belgrade
Replies
12
Views
175
Ron.Belgrade
Ron.Belgrade
Whitefeminineboy
Replies
24
Views
542
AlexDelarge
A

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top