[LDAR] Cool breakfast

Gr@v

[email protected]

Recruit
-
Joined
Jun 6, 2019
Messages
164
Just woke up a while ago, had some breakfast which was this super soft chocolate cake. I know I'm a fatass for indulging in such basic stuff like food, but a man needs to cope with something lol

Auntie knows how to make nice chocolate cakes. That's pretty cool. Might play some vidya later and continue NEETing
 
pp183

pp183

imouto enthusiast
-
Joined
Jun 15, 2019
Messages
6,328
mogs me tbh i had nothing for breakfast. might try out baking soon
 
Gr@v

[email protected]

Recruit
-
Joined
Jun 6, 2019
Messages
164
mogs me tbh i had nothing for breakfast. might try out baking soon
baking feels boring in my opinion. You put stuff in oven and just do boring stuff, but hey, if that floats your boat, I ain't gonna rock it. Cooking imo feels more active and a bit more exciting, but baking isn't too bad, just.. not as engaging for me.

Unless.. you make some super delicious and calory-heavy shit that tastes sweet tho lmao
 
Murdoch89

Murdoch89

Anarcho nihilist
-
Joined
Feb 24, 2018
Messages
3,762
I went for a big mac and a twix mcflurry this afternoon and it was bliss
 
Top