Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

De Nederlandse draad voor tattacels

Geen foto's, maar om een goede beschrijving te geven: ze zijn marokkaans maar ze lijken niet marokkaans. Lang, blank, soms zelfs geen bruine ogen.
Ik ken ook wel een Marokkaan met blauwe ogen. Etnische meiden worden helemaal gek als een etnische jongen gekleurde ogen heeft.
 
Geen foto's, maar om een goede beschrijving te geven: ze zijn marokkaans maar ze lijken niet marokkaans. Lang, blank, soms zelfs geen bruine ogen.

Jaaman ik zeg eerlijk de average mocro is een dikzak (en dan denken dat ze breed zijn) die elke dag in de lounge zit shisha te smoke Met een gare philipplein tshirt en een te hoge opscheer en soms een vieze baard.
Meeste mocros vooral die hebben sws niet veel contact met meisjes. Het zijn vooral die prettyboy mocros met chemisch gestijlde haren, canada goose jas, skinny jeans etc. Typical fuckboy maar dan de mocro variant.
 
Ik ken ook wel een Marokkaan met blauwe ogen. Etnische meiden worden helemaal gek als een etnische jongen gekleurde ogen heeft.
Ja dat is het, en als ik aankom met mijn bruine ogen, onder gemiddelde lengte en lelijke kop dan is het niet zo vreemd dat ik incel ben.
 
Ik ken ook wel een Marokkaan met blauwe ogen. Etnische meiden worden helemaal gek als een etnische jongen gekleurde ogen heeft.
Broer je kan btw je ogen blijven lazeren in de kleur blauw dus als jullie inceldom willen verlaten dit is de kans haha
 
Ja dat is het, en als ik aankom met mijn bruine ogen, onder gemiddelde lengte en lelijke kop dan is het niet zo vreemd dat ik incel ben.
Je bent niet alleen. Mijn neus is helemaal verkankert, ik word gewoon uitgelachen door meisjes soms, jfl kk bruut. Maar Marokkaanse meisjes dan, niks voor jou of..?
 
Eyyy. Ik ben goed in vergeten worden, ben er aan gewend. Enige blanke Nedercel reporting in.
Blankcel OUT bro je kan makkelijk hollandse meiden fixen.
 
Broer je kan btw je ogen blijven lazeren in de kleur blauw dus als jullie inceldom willen verlaten dit is de kans haha
Hahaha ja dankzij die based Turken. Turkije echt nummer 1. Maar op religieuze basis mag ik mijn uiterlijk niet veranderen, kek. Dus word lastig.
 
Hahaha ja dankzij die based Turken. Turkije echt nummer 1. Maar op religieuze basis mag ik mijn uiterlijk niet veranderen, kek. Dus word lastig.

Jaa kzou sws niet doen dan, is sws overdreven mensen in je omgeving gaan denken dafuq is mis met deze buitenlander. Met my phenotype lukt dat sws niet. Dikke wavy zwarte haar, typische mocro neus, dikke/zware wenkbrauwen... ITS OVERRRRR
 
Je bent niet alleen. Mijn neus is helemaal verkankert, ik word gewoon uitgelachen door meisjes soms, jfl kk bruut. Maar Marokkaanse meisjes dan, niks voor jou of..?
Voorkeur gaat uit naar Nederlandse meisjes, maar als een Marokaanse meisje wat wil starten dan zeg ik zeker geen nee, heb geen ruimte om kieskeurig te zijn helaas.
 
Jaa kzou sws niet doen dan, is sws overdreven mensen in je omgeving gaan denken dafuq is mis met deze buitenlander. Met my phenotype lukt dat sws niet. Dikke wavy zwarte haar, typische mocro neus, dikke/zware wenkbrauwen... ITS OVERRRRR
Broer ik zweer dat haar is misschien wel een van de ergste dingen, ik word zo boos erdoor he het zit nooit zoals ik het wil hebben.
 
Jaa kzou sws niet doen dan, is sws overdreven mensen in je omgeving gaan denken dafuq is mis met deze buitenlander. Met my phenotype lukt dat sws niet. Dikke wavy zwarte haar, typische mocro neus, dikke/zware wenkbrauwen... ITS OVERRRRR
Haha volgens mij mog je mij nog steeds, mits je ook een misvormd iets aan je gezicht hebt. Ik had laatst nog gepost erover maar een curry had een neusoperatie gehad, z'n vader vroeger ook, terwijl dat hij het niet nodig had, maar toch heeft gedaan. Zijn zoon dus ook, en hij ziet er wél beter uit, lijkt nu meer op een Marokkaan. Maar goed, dit was maanden geleden en paar dagen terug hoorde ik dat z'n moeder zei dat ie een neusoperatie heeft gehad omdat meisjes anders niet met hem willen trouwen vanwege zijn neus.
 
Voorkeur gaat uit naar Nederlandse meisjes, maar als een Marokaanse meisje wat wil starten dan zeg ik zeker geen nee, heb geen ruimte om kieskeurig te zijn helaas.
Ik snap het. Ik zat vroeger op een Nederlands middelbare school, dus ik voelde mij ook alleen aangetrokken tot Nederlandse meisjes. Maar nu niet meer. Nu vind ik alles wel goed, van zwart tot wit. Letterlijk. Maar alleen geen dikke meisjes. Kek.
 
Het is hier geen Azië, als je me zag wist je wel beter.
Ooit je foto naar iemand gestuurd? Volgens mij is @ghostcell de enige hier die zijn foto aan anderen heeft laten zien.
 
Tip voor de moslims in deze draad:

Schenk meer aandacht aan de religie, praktiseer meer dan je nu doet en wees actief in de islamitische gemeenschap. Laat je gezicht zien en maak nieuwe contacten. Dit zal waardevol zijn voor je zoektocht naar een geschikte vrouw.
 
Tip voor de moslims in deze draad:

Schenk meer aandacht aan de religie, praktiseer meer dan je nu doet en wees actief in de islamitische gemeenschap. Laat je gezicht zien en maak nieuwe contacten. Dit zal waardevol zijn voor je zoektocht naar een geschikte vrouw.
Lol als je denkt dat een vrouw ooit zal instemmen met een trouwerij terwijl ik een 2/10 ben. Maar wel een goede tip voor de niet misvormde moslims.
 

Similar threads

Ricordanza
Replies
16
Views
241
LeFrenchCel
LeFrenchCel
78980n
Replies
24
Views
703
incelerated
incelerated
Sheldor
Replies
6
Views
235
EnviadoVerde
EnviadoVerde
Arnocel
Replies
11
Views
491
NormiesRretarded
N
shii410
Replies
15
Views
454
starcrapoo
starcrapoo

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top