[Blackpill] [DED SRS]Short anogenital distance(distance between anus and balls) is a genuine death sentence

FaceandHFD

FaceandHFD

Banned
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
4,187
Remember about posting the taintpill on another thread:
[Image: Human_male_anogenital_distance_graph.jpg]

I'm being serious. Taint length correlates with reproductive success more than fWHR or looks.

Quote:The taint length is twice as long in men as it is in women.

But the same way men have more variance in height than women...men have more variance in taint length.

Men with shorter than average taint lengths have less sperm and are less virile. They are the nonreproductive incels who's dicks are set lower on their body closer to their ass, because there's very little chance they will ever use them as anything other than a waste remover.

Let me repeat, if your dick is close to your ass it is nothing more than a piss hose.
In males head circumference correlated positively with AGD.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22314982

In male rodents, anogenital distance (AGD) –the distance form the anus to the genitals–reflects the pups exposure to testosterone and other androgens during prenatal development and also predicts later reproductive

success. These results, from a study of young healthy men living in Rochester NY, suggest that this is also true in young healthy men and that the androgenic environment during early fetal life exerts a fundamental
influence on both AGD and adult sperm counts in humans, as demonstrated in rodents
http://shswan.com/2012/09/shorter-anogen...t-al-2011/



from http://lookism.net/Thread-Just-lol-if-yo...-05-inches
basically if you have a short anogenital distance you are low prenatal t aka it is over for you. you need 2 inches minimum taint length to be considered a man.
106953



What made me realise it is even more over for taintcels is this urban dictionary definition of chad.
chad
The region between the balls and the arse-hole; can be an erogenous zone for some.

Girl: I was fingering that part between his balls and his arse and there was shit there.
Everyone listening remained silent but later laughed among themselves:

'Eww! He had a shitty chad.'
When you measure your dick, you don't start at the arse hole and include the chad; you risk getting shit on your measuring tape.
#taint#gooch


IT IS SO FUCKING OVER
YOU CANT CHEAT GENETICS. EVEN IF YOU AUGMENT YOUR FACIAL BONES WITH SURGERY AND RAISE YOUR TESTS LEVELS WITH ROIDS YOU CANT HIDE YOUR PATHETICALLY SHORT TAINT FROM WOMEN.

WOMEN ARE FUCKING EUGENIC SCANNING MACHINES. THEY EVALUATE YOUR GENES WITH 100% ACCURACY
 
acnescarcel

acnescarcel

Luminary
-
Joined
May 3, 2018
Messages
13,101
i once was in bed with a woman naked and ready to go then she took out a ruler and measured my taint and left when it was only an inch and a half
 
universallyabhorred

universallyabhorred

Admiral
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
2,858
This is some next level trolling and spam. NGL this thread is pretty funny though.
 
UglyBastard

UglyBastard

33 year old Neet and all around Failure
-
Joined
Mar 27, 2019
Messages
126
FaceandHFD

FaceandHFD

Banned
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
4,187
i once was in bed with a woman naked and ready to go then she took out a ruler and measured my taint and left when it was only an inch and a half
this is why they always lick your balls before you go balls deep. if your taint is small they will just give you a handjob and leave without ever calling back
 
SoyUnPerdedor

SoyUnPerdedor

that boy is a monsteeer
-
Joined
Oct 6, 2018
Messages
9,738
brutal goochpill
 
Michael15651

Michael15651

Destined Virgin.
-
Joined
Nov 4, 2018
Messages
23,976
This thread needs to be pinned.
 
FinnCel

FinnCel

Overlord
-
Joined
Dec 13, 2018
Messages
5,086
Tfw all these new pills
 
DeformAspergerCel

DeformAspergerCel

elab cuckold swine
-
Joined
Aug 11, 2018
Messages
7,269
silly inkels care about wrist size and length between ass and cock
 
non_factor

non_factor

Veteran
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
1,052
Shitpill,dogpill and now taintpill.Where do we go from here?
 
Weed

Weed

ded srs buddy boyo ngl
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
12,059
I actually shat a bit on my balls today but I was titled forward
 
Doug

Doug

Everytime i get a gun in my hand it...
-
Joined
Jun 16, 2018
Messages
1,642
Im a big fan of rationalization of dimorphic-gender-specific traits


But this post is sooooo fucking :feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek:
 
FaceandHFD

FaceandHFD

Banned
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
4,187
Im a big fan of rationalization of dimorphic-gender-specific traits


But this post is sooooo fucking :feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek::feelskek:
incels around the globe are measuring this shit right now and are feeling suicidal because of it:feelskek:
I actually shat a bit on my balls today but I was titled forward
this is the ultimate debunk of "weed is a fakecel" tbh ngl
 
Last edited:
C

copetillirope

Recruit
-
Joined
Nov 12, 2018
Messages
246
Just cut ur balls off so that distance will be infinite.
 
Emergency Manual

Emergency Manual

Hanging On
-
Joined
Nov 13, 2018
Messages
4,925
FaceandTaintLength
 
Barry

Barry

Officer
-
Joined
May 2, 2018
Messages
868
Can confirm this is BULLSHIT

I have a 4.5 inch taint and yet i am here on this fucking forum instead of being worshipped as the chad i am

Taintpill doesn't exist
 
FaceandHFD

FaceandHFD

Banned
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
4,187
Can confirm this is BULLSHIT

I have a 4.5 inch taint and yet i am here on this fucking forum instead of being worshipped as the chad i am

Taintpill doesn't exist
it is like height. it is a requirement but not everything

and i guarantee you measured wrong
 
Doug

Doug

Everytime i get a gun in my hand it...
-
Joined
Jun 16, 2018
Messages
1,642
Can confirm this is BULLSHIT

I have a 4.5 inch taint and yet i am here on this fucking forum instead of being worshipped as the chad i am

Taintpill doesn't exist
How did "you" even managed to measure that distance? :feelskek:
 
Einon

Einon

Mouthbreath myself into inceldom.
-
Joined
Jan 6, 2019
Messages
2,123
i once was in bed with a woman naked and ready to go then she took out a ruler and measured my taint and left when it was only an inch and a half
Brutal
 
Doug

Doug

Everytime i get a gun in my hand it...
-
Joined
Jun 16, 2018
Messages
1,642
It's finally over for short-distance-between-asshole-and-ballsack-cels
 
Wonder

Wonder

Disordercel
-
Joined
Sep 8, 2018
Messages
1,785
This made me laugh. Thanks, OP.
 
HumanTrash

HumanTrash

Enlightened
-
Joined
May 15, 2018
Messages
1,385
It's over if every bit of your body isn't as perfect as possible
 
MarriedAndLookin4Fun

MarriedAndLookin4Fun

Late stage LDAR
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
7,252
Take the taintpill
 
IncelGenocide

IncelGenocide

Officer
-
Joined
Feb 20, 2019
Messages
795
Do you measure from anus until balls or until dick?
 
Braincel14w

Braincel14w

High inhib mentalcel oldcel
-
Joined
Mar 18, 2018
Messages
2,989
I just tried to measure myself using a mirror. It's very difficult to see where the ball sack starts especially when you're a hairy mo fo like me. Think I'm just over 2 inches. Lifefuel tbh :feelzez:
 
FaceandHFD

FaceandHFD

Banned
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
4,187
I just tried to measure myself using a mirror. It's very difficult to see where the ball sack starts especially when you're a hairy mo fo like me. Think I'm just over 2 inches. Lifefuel tbh :feelzez:
good job...it is average and you could compete in pre tinder era

3 inches is the new standard circa 2019
 
The Abyss

The Abyss

Cope 'til you rope.
-
Joined
Jul 27, 2018
Messages
2,554
Can confirm this is BULLSHIT

I have a 4.5 inch taint and yet i am here on this fucking forum instead of being worshipped as the chad i am

Taintpill doesn't exist
If you had to measure then you was thinking it could be legit.
 
Barry

Barry

Officer
-
Joined
May 2, 2018
Messages
868
it is like height. it is a requirement but not everything

and i guarantee you measured wrong
So what you're saying is I should put it first line in my tinder profile instead of 6'2 like chad would?

I bet I'll get 100 matches a day

How did "you" even managed to measure that distance? :feelskek:
This is some fucking serious shit man you can't know if you were born to be an alpha male if you don't get a tape measure, spread your cheeks and find out the truth

yeah
pics or larp TBH
bitch do you have taint envy?
Or do you just want to see my pics?

I would make some comment about homosexuality but last time I called someone out for homoerotic shit on here, I got a warning

If you had to measure then you was thinking it could be legit.
Are you fucking serious?

@FaceandHFD tell this bitch that this is a serious study into masculinity
 
littlemanhikicel

littlemanhikicel

Captain
-
Joined
Feb 3, 2019
Messages
1,654
anusballdistancepill shits me.
 
FaceandHFD

FaceandHFD

Banned
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
4,187
If you had to measure then you was thinking it could be legit.
107087
107088
So what you're saying is I should put it first line in my tinder profile instead of 6'2 like chad would?

I bet I'll get 100 matches a day



This is some fucking serious shit man you can't know if you were born to be an alpha male if you don't get a tape measure, spread your cheeks and find out the truth



bitch do you have taint envy?
Or do you just want to see my pics?

I would make some comment about homosexuality but last time I called someone out for homoerotic shit on here, I got a warning



Are you fucking serious?

@FaceandHFD tell this bitch that this is a serious study into masculinity
peak autism..dou you realise that claiming a 4inches long taint is like claiming to have a 12inches long dick over the net? hard to believe and the probability you measured wrong is higher.
 
Last edited:
Nautica1983

Nautica1983

( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
6,299
Fake news. You probably work for CNN.
 
FaceandHFD

FaceandHFD

Banned
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
4,187
@Doug this shit is more accurate than wrist size for measuring frame.

there is no fat or muscle to fraud your taInt length
 
happiless

happiless

Admiral
-
Joined
May 2, 2018
Messages
2,708
It's over for balls reach asshole cels.
 
Barry

Barry

Officer
-
Joined
May 2, 2018
Messages
868
View attachment 107087
peak autism..dou you realise that claiming a 4inches long taint is like claiming to have a 12inches long dick over the net? hard to believe and the probability you measured wrong is higher.
I have measured multiple times - around 10 to 11cm; using your guide as 3: AGD above

WTF reason do I have to lie about this?

I'm still an incel, not particularly chadly in any other way and obviously being here I haven't benefited from having a fucking ALPHA LEVEL TAINT in my life

also, I'm obv. not going to actually put it in my Tinder bio ffs. I'm not autistic (aside from measuring my taint length which ngl is pretty autistic anyway)
 
FaceandHFD

FaceandHFD

Banned
-
Joined
Sep 6, 2018
Messages
4,187
I have measured multiple times - around 10 to 11cm; using your guide as 3: AGD above

WTF reason do I have to lie about this?

I'm still an incel, not particularly chadly in any other way and obviously being here I haven't benefited from having a fucking ALPHA LEVEL TAINT in my life

also, I'm obv. not going to actually put it in my Tinder bio ffs. I'm not autistic (aside from measuring my taint length which ngl is pretty autistic anyway)
damn.
i know it is too autistic for tinder, but including your taint length(maybe with some verified pics?) on your bio here will let low t cucktears soyboys know not to fucking mess with you because you are a high t impulsive dark triad psychopathic incel(chad brain tbh ngl), a ticking time-bomb they shouldn't confront.
 
Top