[Venting] Dont you despise pregnant women?

Total Imbecile

Total Imbecile

Honorary ethnic
-
Joined
Dec 19, 2017
Messages
6,679
I do, I hate that theyre treated as if they matter and that you are expected to get up and give up your seat so they wont have to stand; why show respect to a woman whos carrying another mans child?

Also when they announce it and everyone congratulates then WTF, youre literally congratulating a woman that she let a guy come bareback into her, are you serious? CONGRATULATIONS FOR LETTING YOUR HUSBAND CREAMPIE YOU!!!

All pregnant women deserve to fall down a flight of stairs and lose their baby, even then their pain wouldnt come close to our pain

FUCK THEM
 
The End

The End

Banned
-
Joined
Apr 17, 2018
Messages
4,533
I must admit, it's very tempting to sucker punch them in the stomach. ;-)
 
uglylifematters

uglylifematters

Ugly
-
Joined
Dec 18, 2017
Messages
2,373
my sister is pregnant with her second child at 21 and the baby daddy is in jail jfl
 
KilluminoidBR

KilluminoidBR

BRACEL
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
5,690
??????? Nonsense thread.
 
Sadist

Sadist

Overlord
-
Joined
Feb 5, 2018
Messages
6,451
I want to suck on their tits tbh
 
torujo

torujo

low iqcel
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
2,540
i feel weird around them because i know that they were creampied lmao
 
Total Imbecile

Total Imbecile

Honorary ethnic
-
Joined
Dec 19, 2017
Messages
6,679
my sister is pregnant with her second child at 21 and the baby daddy is in jail jfl
And youre an incel? Must be torture, my early 20s cousin got pregnant with (and then married..) a guy whos like 10 years her senior last year, Im just waiting for her to become a single mother soon so I can LOL
 
The End

The End

Banned
-
Joined
Apr 17, 2018
Messages
4,533
I want to suck on their tits tbh
Yeh! Women want to breast feed in public - and I'm all for it. As long as everyone gets a suck. :heybby:
 
I

Incelibate anarchist

Legend
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
3,628
Yes. They dont care at all about the baby in them. They smoke and drink without a care in the world. That is if they dont dismember it and vacuum it out of the womb.
 
uglylifematters

uglylifematters

Ugly
-
Joined
Dec 18, 2017
Messages
2,373
And youre an incel? Must be torture, my early 20s cousin got pregnant with (and then married..) a guy whos like 10 years her senior last year, Im just waiting for her to become a single mother soon so I can LOL
hoes get on my nerves, nothing wrong getting a good kek out of their stupidity though lol
 
5

5mb

-
Joined
May 1, 2018
Messages
547
And then when she has the baby she'll probably raise it to be a bluepilled cuck
 
TheOnlyWei

TheOnlyWei

Half asian, half white, mistaken for "Mexican"
-
Joined
May 2, 2018
Messages
989
I want to suck on their tits tbh
Dude, my friend came to visit and was leaking milk through her shirt and I asked her if she needed help and she said she would take me up on her offer if she couldn't fix her pump. She was able to fix the stupid pump.
 
knajjd

knajjd

( o__o)‼
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
2,963
Dude, my friend came to visit and was leaking milk through her shirt and I asked her if she needed help and she said she would take me up on her offer if she couldn't fix her pump. She was able to fix the stupid pump.
how would you have helped her?
 
PleaseKillMeLoseSkin

PleaseKillMeLoseSkin

I Wanna Fucking DIE
-
Joined
Apr 9, 2018
Messages
2,986
I love kids and babies it just makes me bitter that I'll never be able to have one of my own and even if I did the redpill thing will happen where the momma goes out with another dude and I'm left there as a cuck and she runs off with her new bf while I'm stuck paying child support. It never really dawned one me just how fucked up and over my future truley is after I saw this video I'll never get to experience any of the joys of being a father. Now a days I just ignore children and push them away since I'm so bitter.
 
torujo

torujo

low iqcel
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
2,540
Dude, my friend came to visit and was leaking milk through her shirt and I asked her if she needed help and she said she would take me up on her offer if she couldn't fix her pump. She was able to fix the stupid pump.
why do you have female friends
 
Total Imbecile

Total Imbecile

Honorary ethnic
-
Joined
Dec 19, 2017
Messages
6,679
Dude, my friend came to visit and was leaking milk through her shirt and I asked her if she needed help and she said she would take me up on her offer if she couldn't fix her pump. She was able to fix the stupid pump.
Your friend came over? What do you mean?
 
Total Imbecile

Total Imbecile

Honorary ethnic
-
Joined
Dec 19, 2017
Messages
6,679
She came over to my house to help power level my character. Playing video games
Do you like not realize she wants you to fuck her or what?

JFL if you think a girl cares to play video games
 
TheOnlyWei

TheOnlyWei

Half asian, half white, mistaken for "Mexican"
-
Joined
May 2, 2018
Messages
989
Do you like not realize she wants you to fuck her or what?

JFL if you think a girl cares to play video games
Women play video games. They also watch anime, sci fi shows and like outdoor activities.
Just make sure if you meet one online it's really a woman and not a man.
 
Tellem--T

Tellem--T

Banned
-
Joined
Jan 20, 2018
Messages
5,656
I want to fuck a pregnant chick
 
GeneticFilth

GeneticFilth

Legend
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
3,651
I hate the short ugly cunts that will create another male that has to suffer.
 
Z

zrdm1234

Recruit
-
Joined
May 2, 2018
Messages
159
Meh, someone has to pay our old age security.
 
Heightframeface

Heightframeface

Banned
-
Joined
Jan 31, 2018
Messages
1,413
Definitely. What a great act of adding yet another human being into this overpopulated society.
 
Goomba

Goomba

Recruit
-
Joined
May 2, 2018
Messages
29
I'd be willing to bet that rates of paternity fraud are 20% or higher in 2018
 
UnfortunatelyINCEL98

UnfortunatelyINCEL98

Гоша Рубчинский
-
Joined
Feb 27, 2018
Messages
5,606
i wanna suck the milk out her tits
 
Indari

Indari

fuk u retad!!!
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
14,895
creating more people to suffer. i wish i could cut them in half
 
blackletcel

blackletcel

Banned
-
Joined
Feb 21, 2018
Messages
4,091
Because some of us here are normal, social, not autistic, etc, but are ugly.
cope

tall bbcs get laid, in hs the tall ugly bbcs were getting the most pussy
 
blackletcel

blackletcel

Banned
-
Joined
Feb 21, 2018
Messages
4,091
single moms are lifefuel though tbh tbh, get fucked bitch kek
 
FACEandLMS

FACEandLMS

Wizard
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
4,203
cope

tall bbcs get laid, in hs the tall ugly bbcs were getting the most pussy
Says the guy whose sig is a LARP to "fit in". You LARPed too hard with 5'2 and 4.5" dick. You also didn't mention your 6.5 + face.
 
blackletcel

blackletcel

Banned
-
Joined
Feb 21, 2018
Messages
4,091
Says the guy whose sig is a LARP to "fit in". You LARPed too hard with 5'2 and 4.5" dick. You also didn't mention your 6.5 + face.
face means nothing when you get mogged by fucking preteen girls:feelsree::feelsree:
 
blackletcel

blackletcel

Banned
-
Joined
Feb 21, 2018
Messages
4,091
Says the guy whose sig is a LARP to "fit in". You LARPed too hard with 5'2 and 4.5" dick. You also didn't mention your 6.5 + face.
im about to start streaming on twitch or youtube with facecam for proof its over
 
FACEandLMS

FACEandLMS

Wizard
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
4,203
im about to start streaming on twitch or youtube with facecam for proof its over
I dunno why I let it bother me so much. You should spend all your time here tbh. I should not want others to make it out alive. I should encourage you to waste your youth here.
 
blackletcel

blackletcel

Banned
-
Joined
Feb 21, 2018
Messages
4,091
I dunno why I let it bother me so much. You should spend all your time here tbh. I should not want others to make it out alive. I should encourage you to waste your youth here.
all i do is school, xbox, and this anyway tbh tbh, ive been wasting youth kek
 
W

Wayne_McClain

The great October
-
Joined
Apr 21, 2018
Messages
42
It is kinda bullshit that when im on the bus I have to give up my seat or some shit, I just ignore them most of the time
 
M

MogekoLord

Banned
-
Joined
Jan 10, 2018
Messages
1,250
i do for bringing more ppl in this world
 
FACEandLMS

FACEandLMS

Wizard
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
4,203
why do you have female friends
Because some of us here are normal, social, not autistic, etc...we just lack looks. Two teen fails in one thread boyo. Time to get on with your homework. You could prob get a gf if you put as much effort into NTmaxxing as you do posting wisdomlessness and wasting your youth on here.

(I am jealous of teens larping here. Reee)
 
smith

smith

Recruit
-
Joined
May 4, 2018
Messages
56
Inflicting suffering to others is extraordinarily immoral, killing pregnant woman's baby is absurdly cruel, even if your sorrow and hate is crushing.
Also, controlling your wild aggresion is actually something very rewarding.

It's not a matter of black pill, this is just honestly f-ed, I politely disagree
 
Bjrgaminggod

Bjrgaminggod

NEGATIVE THOUGHTS , VERY NEGATIVE THOUGHTS
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
2,919
Congratulations for being gangbanged like the whore you are and now you have The audacity to demand welfare the government to support your slutty ass
 
Mainländer

Mainländer

Songwritercel from Brazil
-
Joined
May 2, 2018
Messages
19,120
I have no problem when they're together with their husbands and the guy looks like a decent, hard-working man.

I feel a bit of rage when I can tell it's a single mom or a poor mom who has no conditions to properly raise the child she's carrying.

Poor people who already have lots of kids should be sterilized.
 
InebriatedIrish

InebriatedIrish

Clovercel
-
Joined
Jan 24, 2018
Messages
1,525
As long as the mother’s under thirty, I couldn’t care less. Over however, that’s just asking for an incel child (like me). This infuriates me, as its too late to have a child. Abortion and euthanization are the only options.
 
Delminia

Delminia

Recruit
-
Joined
May 3, 2018
Messages
42
I have no problem with them tbh
 
iblamemyself

iblamemyself

Blackpill Illuminatus
-
Joined
Nov 19, 2017
Messages
4,948
No, quite the opposite. I find them cute for some messed up reason.

I even had sex with two pregnant hookers and I enjoyed the hell out of it. Roast me :fire:
 
chachkiii

chachkiii

skinny
-
Joined
May 2, 2018
Messages
33
ngl...this thread is kinda pathetic...
 
Simp

Simp

Recruit
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
268
I love taking their special seats in public transport lol
 
theultimate341

theultimate341

Ore, maho te ni naru!!
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
11,648
Says the guy whose sig is a LARP to "fit in". You LARPed too hard with 5'2 and 4.5" dick. You also didn't mention your 6.5 + face.
Nigga told me he was a 3 what a troll.
 
Jockcel

Jockcel

go AB
-
Joined
Dec 1, 2017
Messages
10,769
Congratulations. You made it to IT.
 
SilentSoup

SilentSoup

Officer
-
Joined
Nov 13, 2017
Messages
670
No, quite the opposite. I find them cute for some messed up reason.

I even had sex with two pregnant hookers and I enjoyed the hell out of it. Roast me :fire:
Do pregnant hookers cost more or less than regular hookers? That sounds interesting.
 
L

Letmego

Officer
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
774
I do, I hate that theyre treated as if they matter and that you are expected to get up and give up your seat so they wont have to stand; why show respect to a woman whos carrying another mans child?

Also when they announce it and everyone congratulates then WTF, youre literally congratulating a woman that she let a guy come bareback into her, are you serious? CONGRATULATIONS FOR LETTING YOUR HUSBAND CREAMPIE YOU!!!

All pregnant women deserve to fall down a flight of stairs and lose their baby, even then their pain wouldnt come close to our pain

FUCK THEM
I agree with everything but that. Getting creampied by her husband is her fucking job. Problem is most of them are not pregnant by their husbands. Its by some fucking rando.
 
iblamemyself

iblamemyself

Blackpill Illuminatus
-
Joined
Nov 19, 2017
Messages
4,948
Do pregnant hookers cost more or less than regular hookers? That sounds interesting.
There's probably some fetish hookers who charge more. The ones I got were just at the regular brothel lol and charged regular prices. First one was like 6th month or so, big belly etc. the other one was just a few weeks pregnant.
 
Total Imbecile

Total Imbecile

Honorary ethnic
-
Joined
Dec 19, 2017
Messages
6,679
Like your dad did to your mum? Remember that, your dad ravaged your mum in a 6 inch fit of lust and passion.
Nah, my parents marriage was kind of almost arranged, so I doubt there was passion involved, it was probably surgical AF. They pretty much married because they were alone and soon to be 30. My dad used to be a turbo incel while my mom ended up alone because of playing hard to get

Theyre in a dead bedroom now JFL
 
Top