[Blackpill] Foid does it all for chad

GreaseCel

GreaseCel

Recruit
-
Joined
May 19, 2019
Messages
281
I chadfished a girl yesterday, I convinced her I was a well-off gigachad with a beach house. I tried to get her to send nudes just to see if gigachad could so easily pull it off but she was being a little hesitant at first. Because of her modest nature? Nope, silly inkel, she just wanted to make sure it really was chad! She wanted a nude first so I just sent her a random picture of a dick from google (I would've gladly sent a picture of my penis, being a based move, but it is far too small and even chad would be doomed). She bought it lmao. Long story short within less than two days I have her sitting at a greyhound bus station in a city over an hour away from her home with all her stuff packed, waiting on me for over 12 hours. She ended up sending me nudes from the bathroom at the bus station lmao. Fucking whore deserved to waste an entire day like an idiot.
 
Napoleon de Geso

Napoleon de Geso

No loli-no life! My dick 11cm
-
Joined
Apr 9, 2019
Messages
3,532
Thats talent to talk with people used right
 
Joelossus

Joelossus

21 y/o kv, Neetcel
-
Joined
Mar 25, 2019
Messages
2,720
Damn, how is it possible to be this based.
I'm honestly impressed ngl.
 
IlIlllllIlIl

IlIlllllIlIl

Cope or Rope
-
Joined
Jun 9, 2018
Messages
538
Good shit boyo (srs) (lifefuel). You make me proud.
 
Unhappy-Man

Unhappy-Man

Existence is futile
-
Joined
May 14, 2019
Messages
493
Gonna need proof of this (send nudes)
Big and Suifuel if true
 
truefaithneworder

truefaithneworder

Officer
-
Joined
Dec 22, 2018
Messages
657
Doing gods work .Its so easy to decieve these brainless foids,i can only wonder what would happen if ted bundy was still around and employed these methods.He'd probably rack his kills up to the thousands considering how easy it would be.
 
GreaseCel

GreaseCel

Recruit
-
Joined
May 19, 2019
Messages
281
Gonna need proof of this (send nudes)
Big and Suifuel if true
Am I allowed to pm you the video?
Thats talent to talk with people used right
Thanks boyo. It's fucking hilarious bc I actually am really good at conversing with people of all kinds despite all my inferioritys. JFL @ "just be conversational bro! Just learn to talk to foids bro!"
 
Unhappy-Man

Unhappy-Man

Existence is futile
-
Joined
May 14, 2019
Messages
493
I also kinda gotta try take her face out of it so as not to accidentally do any doxxing.

Did I mention she is at the bus station rn still
She still on the hook? Good job.
Is she atleast a decent looking roastie? Get all the fap material you can out of her tbh
 
seija

seija

Autistcel & Mentalcel
-
Joined
Apr 27, 2019
Messages
3,660
Absolutely based. You should record her from afar and upload it to YouTube.
 
GreaseCel

GreaseCel

Recruit
-
Joined
May 19, 2019
Messages
281
121689121690

I deleted some of our past conversation because I planned on ghosting her before thinking of sharing this with the boys. Saved the nudes obviously. This is me tecting her rn those are ab 30 mins old shes been there so long already :feelskek:
 
outherebrothers

outherebrothers

Disciple of the teachings and music of St. Yogacel
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
1,880
I chadfished a girl yesterday, I convinced her I was a well-off gigachad with a beach house. I tried to get her to send nudes just to see if gigachad could so easily pull it off but she was being a little hesitant at first. Because of her modest nature? Nope, silly inkel, she just wanted to make sure it really was chad! She wanted a nude first so I just sent her a random picture of a dick from google (I would've gladly sent a picture of my penis, being a based move, but it is far too small and even chad would be doomed). She bought it lmao. Long story short within less than two days I have her sitting at a greyhound bus station in a city over an hour away from her home with all her stuff packed, waiting on me for over 12 hours. She ended up sending me nudes from the bathroom at the bus station lmao. Fucking whore deserved to waste an entire day like an idiot.
:feelskek:
 
DarkMTS_57

DarkMTS_57

NEETcel, Cybercel, Outcastcel
-
Joined
Jun 5, 2019
Messages
447
I chadfished a girl yesterday, I convinced her I was a well-off gigachad with a beach house. I tried to get her to send nudes just to see if gigachad could so easily pull it off but she was being a little hesitant at first. Because of her modest nature? Nope, silly inkel, she just wanted to make sure it really was chad! She wanted a nude first so I just sent her a random picture of a dick from google (I would've gladly sent a picture of my penis, being a based move, but it is far too small and even chad would be doomed). She bought it lmao. Long story short within less than two days I have her sitting at a greyhound bus station in a city over an hour away from her home with all her stuff packed, waiting on me for over 12 hours. She ended up sending me nudes from the bathroom at the bus station lmao. Fucking whore deserved to waste an entire day like an idiot.
TOP KEK
Datt foid got REKT !!
 
PectusManletScarCel

PectusManletScarCel

Enslaved subhuman
-
Joined
Sep 23, 2018
Messages
1,632
:f: Respect
I don't if I would be able to that to someone unless they personally harmed me
 
Hell

Hell

Get me out of here
-
Joined
Nov 10, 2017
Messages
290
Wish there was a place far away from the reaches of women and their soy slaves where we could post dox like this including their names/photos etc so there would be a database people could search a womans name in and find out how much of a slut she is
 
GreaseCel

GreaseCel

Recruit
-
Joined
May 19, 2019
Messages
281
fucking stupid cunt.
If it makes it better this foid was having "home troubles" and her father is kicking her out and she was depending on me :feelsgah:
She has a bus ticket to several states away and her dad dropped her off at this bus station saying he wont come back
 
Hate_my_life

Hate_my_life

Fuck all foids
-
Joined
Dec 30, 2018
Messages
2,537
I deleted some of our past conversation because I planned on ghosting her before thinking of sharing this with the boys. Saved the nudes obviously. This is me tecting her rn those are ab 30 mins old shes been there so long already :feelskek:


Absolutely based.
Hope she got mugged.





Also: GUESTS: 80
:soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy::soy:
 
Unhappy-Man

Unhappy-Man

Existence is futile
-
Joined
May 14, 2019
Messages
493
If it makes it better this foid was having "home troubles" and her father is kicking her out and she was depending on me :feelsgah:
She has a bus ticket to several states away and her dad dropped her off at this bus station saying he wont come back
This is getting ridiculous now, Chad could literally have obtained a sex slave to lock away in his basement and know one would have cared
 
GreaseCel

GreaseCel

Recruit
-
Joined
May 19, 2019
Messages
281
This is getting ridiculous now, Chad could literally have obtained a sex slave to lock away in his basement and know one would have cared
Yeah. I've been laughing ab it a lot but I'm starting to get depressed bc if I was chad this would be my life. Beach house wasn't even necessary.
 
Unhappy-Man

Unhappy-Man

Existence is futile
-
Joined
May 14, 2019
Messages
493
Yeah. I've been laughing ab it a lot but I'm starting to get depressed bc if I was chad this would be my life. Beach house wasn't even necessary.
Thats why i cannot chadfish. That and i wouldn't know what to say
 
johnnyb

johnnyb

gib me duh pussay b0ss
-
Joined
Jan 25, 2019
Messages
669
If it makes it better this foid was having "home troubles" and her father is kicking her out and she was depending on me :feelsgah:
She has a bus ticket to several states away and her dad dropped her off at this bus station saying he wont come back
I hope she gets force fucked by some dumb spick illegal
 
Ignas

Ignas

Generalfeldmarschall
-
Joined
Aug 6, 2018
Messages
4,012
jfl @ many men buying online dating guides and strategies when this happens
 
Billowel

Billowel

Recruit
-
Joined
May 28, 2019
Messages
207
I chadfished a girl yesterday, I convinced her I was a well-off gigachad with a beach house. I tried to get her to send nudes just to see if gigachad could so easily pull it off but she was being a little hesitant at first. Because of her modest nature? Nope, silly inkel, she just wanted to make sure it really was chad! She wanted a nude first so I just sent her a random picture of a dick from google (I would've gladly sent a picture of my penis, being a based move, but it is far too small and even chad would be doomed). She bought it lmao. Long story short within less than two days I have her sitting at a greyhound bus station in a city over an hour away from her home with all her stuff packed, waiting on me for over 12 hours. She ended up sending me nudes from the bathroom at the bus station lmao. Fucking whore deserved to waste an entire day like an idiot.
dude you are a fucking god
 
S

SuperPerfectCel

Recruit
-
Joined
May 2, 2018
Messages
386
Not a popular idea but foids need just as much conditioning on how not to be fucking cucks as men do.

Because this shit is pathetic and maddening. Especially knowing that despite acting like this the foid probably gets tons of lays.

I feel half bad about her situation as a fellow human being and half disgusted that she thought her pussy was the way out.
 
Top