[LifeFuel] Gentlemen, give it up for @itsOVER

13k

13k

only the ugly can be incel
★★★
Joined
Nov 19, 2017
Posts
2,733
Online
0
He is gonna be father to a 3rd child from yet another foid.
Truly a success story and a life and hope fuel for incels.

Screenshot_20180609-011235_LINE.jpg
20180509_221413.jpg

afsdfdasfasfads.png
kek.png

a tinder slut he hooked up with
now knocked up, another delusional self hating gook who thinks itsover gonna be a virtuous european father...only to get her ass ditched after she has the baby
serves these foids right.... @chudur-budur , another white worshipping deathnic slut about to bite the dust...kek



he had knocked up another foid a while back, his 17yo ex girl friend.
fasdfsa.jpg
20180527_192910.jpg
asgfdgsdfgsdfg.png







He has had 1st child from this foid:
WAa71J5h.jpg

His kid should be like 3yo now


He is currently dating this foid though, the others are side tinder sidechicks
20180606_201603.jpg

20180607_213842 (1).jpg



I honestly can't bring myself to hate on dude cos he decided to JBWmaxxed. I woulda done the same if I was white myself.
A real hopefuel for incels. A 23 yo KHHV unemployed incel who is on neetbux decides to JBWmaxx and moves to SEA and slays.
Incels should just focus on saving some money and move to SEA.

If a 5'6'' manlet with 11yo girl frame can do it, I believe there's hope for whitecels. you gotta stay positive.
 
Last edited:
F

Facade

Banned
-
Joined
Dec 12, 2017
Posts
15,232
Online
0
He is trying to become the modern Genghis khan.
 
G

Gremlincel

a
-
Joined
May 1, 2018
Posts
6,187
Online
0
Wow...bringing children into the world is a selfish, cruel choice, no matter who you are, but, as a subhuman incel? Giving birth to hapas? Three, no less?
How could he do this? :feelscry:
 
F

Facade

Banned
-
Joined
Dec 12, 2017
Posts
15,232
Online
0
It's only a matter of time until he gets Aids tbh
 
acnescarcel

acnescarcel

Banned
-
Joined
May 3, 2018
Posts
14,614
Online
20d 14h 13m
how many showers did he take?
 
13k

13k

only the ugly can be incel
★★★
Joined
Nov 19, 2017
Posts
2,733
Online
0
It's only a matter of time until he gets Aids tbh
unlikely
he uses condom when he fucks prostitues
the tinder girls he fucks 16-18 yo virgins who jump at a chance of dating a virtuous european

the one he knocked up before was virgin for example, 2nd girl

Wow...bringing children into the world is a selfish, cruel choice, no matter who you are, but, as a subhuman incel? Giving birth to hapas? Three, no less?
How could he do this? :feelscry:
he is serving the justice. those deathnic whores would rather put a bullet their heads before giving a decent ricecel a chance
in stead they throw themselves and their virginity to white sexpats
itsover is serving justice by making them think he would be a good father and then ditch those sluts

i am not gonna shed a tear, to say the least
 
KyloRen

KyloRen

The Broken Are The More Evolved
-
Joined
Dec 4, 2017
Posts
8,173
Online
0
Poor kids.
 
WarriorSkull

WarriorSkull

Captain
★★★★
Joined
May 3, 2018
Posts
1,897
Online
12d 21h 3m
IT'S BEGUN
 
incelkingkong

incelkingkong

sleep forever
-
Joined
Nov 8, 2017
Posts
9,462
Online
9d 23h 55m
absolute madman, i feel sorry for the kids though
 
A

aut

Officer
★★★★
Joined
Jan 31, 2018
Posts
848
Online
11m
Funny thing is it's just three that he knows of. He could have fathered dozens of hapacels by now.
 
I

_incelinside

☆☆☆☆☆
★★★★★
Joined
Jan 13, 2018
Posts
12,358
Online
2d 13m
mother of god
 
G

Gremlincel

a
-
Joined
May 1, 2018
Posts
6,187
Online
0
he is serving the justice. those deathnic whores would rather put a bullet their heads before giving a decent ricecel a chance
in stead they throw themselves and their virginity to white sexpats
itsover is serving justice by making them think he would be a good father and then ditch those sluts

i am not gonna shed a tear, to say the least
I don't care about what happens to the 'foids, but he has no doubt doomed his offspring to absolute hell, and he knows it.
 
I

_incelinside

☆☆☆☆☆
★★★★★
Joined
Jan 13, 2018
Posts
12,358
Online
2d 13m
many childERen shall be born
 
B

BKing

Recruit
★★★
Joined
Mar 26, 2018
Posts
201
Online
0
Legitimately disgusting
 
Cali_Incel

Cali_Incel

IT OVER !!!
★★★★
Joined
Mar 27, 2018
Posts
1,310
Online
0
Wow...bringing children into the world is a selfish, cruel choice, no matter who you are, but, as a subhuman incel? Giving birth to hapas? Three, no less?
How could he do this? :feelscry:
If they're females hapa there could be chance but if they're male, might as well throw them in the trash.
 
F

Facade

Banned
-
Joined
Dec 12, 2017
Posts
15,232
Online
0
unlikely
he uses condom when he fucks prostitues
the tinder girls he fucks 16-18 yo virgins who jump at a chance of dating a virtuous european

the one he knocked up before was virgin for example, 2nd girl
It's over for high inhibs retards who will never go to Thailand.

tbh
 
Total Imbecile

Total Imbecile

Honorary ethnic
★★★★★
Joined
Dec 19, 2017
Posts
9,752
Online
18d 16h 33m
"I'm building the incel legions over here"

LOL gotta give him thats funny
 
BasedGod

BasedGod

Enter the void
★★★★
Joined
Mar 15, 2018
Posts
813
Online
8h 58m
Mogs me hard
 
Creep

Creep

Blackpill Scientist
-
Joined
Apr 18, 2018
Posts
6,941
Online
0
Third world countries are 1000x better for whites than first world countries.
 
F

Facade

Banned
-
Joined
Dec 12, 2017
Posts
15,232
Online
0
Are hapas desirable in Asia?
 
tehgymcel420

tehgymcel420

Living Monstrosity
★★★★★
Joined
Nov 10, 2017
Posts
15,835
Online
120d 15m
If they're females hapa there could be chance but if they're male, might as well throw them in the trash.
Aren't male hapas desired in Asia?
 
Towcel2

Towcel2

Recruit
Joined
Jun 3, 2018
Posts
30
Online
0
Ricecels should find and lynch him.
 
Total Imbecile

Total Imbecile

Honorary ethnic
★★★★★
Joined
Dec 19, 2017
Posts
9,752
Online
18d 16h 33m
All of those girls are out of his league holy shit, I wish I was WASP so bad
Are hapas desirable in Asia?
Aren't male hapas desired in Asia?

Yes, he thinks they will be incel but they will become famous SEA actors and celebrities

Watch it, the ultimate fuck you from God
 
G

Gremlincel

a
-
Joined
May 1, 2018
Posts
6,187
Online
0
If they're females hapa there could be chance but if they're male, might as well throw them in the trash.
just fucking hold a trashcan between her legs while she births them tbh
 
F

Facade

Banned
-
Joined
Dec 12, 2017
Posts
15,232
Online
0
Yes, he thinks they will be incel but they will become famous SEA actors and celebrities

Watch it, the ultimate fuck you from God
Yeah true. Especially if the genetic recombination ends up making them gl
 
Bjrgaminggod

Bjrgaminggod

I got some bad Ideas in my head
Joined
Nov 8, 2017
Posts
3,529
Online
26d 2h 34m
somone explain wats going on
 
Total Imbecile

Total Imbecile

Honorary ethnic
★★★★★
Joined
Dec 19, 2017
Posts
9,752
Online
18d 16h 33m
How old are these girls? @13k
 
Grotesque

Grotesque

38 Year Old Virgin.
-
Joined
Nov 8, 2017
Posts
7,847
Online
10d 20h 36m
Obviously was never incel with his facial bones.
 
NotQuiteChadLite

NotQuiteChadLite

The Meeks shall inherit the Earth
Joined
Mar 19, 2018
Posts
4,511
Online
3d 15h 56m
Fabio

Fabio

日本語の学ぶことが出来ない
★★★★
Joined
Apr 13, 2018
Posts
3,828
Online
31d 11h 23m
He is very normal looking, how could he be incel?
 
E

Ethiocel

Recruit
★★
Joined
May 30, 2018
Posts
122
Online
0
lmao this is hilarious. it's like how black guys leave so many white and black women after impregnating. the future is gonna be so fucked.
 
Getlooksordie

Getlooksordie

Banned
-
Joined
Feb 5, 2018
Posts
2,996
Online
0
these girls would be so far out of his league if he was still in the West.

This is pure suicide fuel for me. I mog him and 300lbs hambeast won´t even make eye contact with me in the West.

How does he have the money to live there permanently?
 
tehgymcel420

tehgymcel420

Living Monstrosity
★★★★★
Joined
Nov 10, 2017
Posts
15,835
Online
120d 15m
He is very normal looking, how could he be incel?
He's a bloated manlet who makes Zyros look like a professional bodybuilder, itsOver is proof of JBW.
 
ordinaryotaku

ordinaryotaku

Make your local feminist eat pavement.
★★★★★
Joined
Nov 7, 2017
Posts
11,240
Online
41d 10h 11m
The absolute state of JBWcels. RIP those kids though, they're gonna go ER.
 
JustKillMe

JustKillMe

Officer
★★★
Joined
Feb 17, 2018
Posts
727
Online
0
The guy was never an incel hes just a normie
 
C

CopeWithTheRope

subhuman monster
★★★★★
Joined
Jan 2, 2018
Posts
5,503
Online
0
This is,legendary
 
13k

13k

only the ugly can be incel
★★★
Joined
Nov 19, 2017
Posts
2,733
Online
0
Are hapas desirable in Asia?
nope, because they look asian, not white
111111111.png

How old are these girls? @13k
teenagers, 2nd girl was 17yo
his current girl friend is a medical student, like 19-20yo, she is a little older than others.
He is very normal looking, how could he be incel?
sure thang buddy, 5'6'' framecel had it so fucking good in UK, he had to move to SEA at age 24 to lose his virginity
Ricecels should find and lynch him.
fuck off cucktears troll
how is it an incel's fault if deathnic whores throw themselves at him
he was a 23yo KHHV, he was a kissless virgin when he was older than 65% of this forum.
 
Veganist

Veganist

maskcel
★★★
Joined
Jun 1, 2018
Posts
2,715
Online
5d 1h 51m
his current girlfriend is so cute damn I wish I was white :feelsbadman:
 
Getlooksordie

Getlooksordie

Banned
-
Joined
Feb 5, 2018
Posts
2,996
Online
0
his personality must´ve improved significantly as soon as he crossed the boarder to gookland.
 
13k

13k

only the ugly can be incel
★★★
Joined
Nov 19, 2017
Posts
2,733
Online
0
The guy was never an incel hes just a normie
yeah brah, he was no incel at all
thats the reason he was KHHV when he was older than 70% of this forum's userbase(according to 6-month survey). that's why he had move to SEA.


these girls would be so far out of his league if he was still in the West.

This is pure suicide fuel for me. I mog him and 300lbs hambeast won´t even make eye contact with me in the West.

How does he have the money to live there permanently?
neetbux he gets from UK, he is unemployed
SEA is incredibly cheap
if you have monthly 500-600 euros income, you will live there comfortably.
 
A

Asianmanletcel

overcel
★★★★★
Joined
Feb 25, 2018
Posts
2,440
Online
0
it's ovER for his hapa childREn
 
Pasteleiro

Pasteleiro

Smile to keep from crying.
-
Joined
Dec 18, 2017
Posts
2,070
Online
0m
I used to think that ItsOver was a piece of shit. Now I legit admire him.
 
13k

13k

only the ugly can be incel
★★★
Joined
Nov 19, 2017
Posts
2,733
Online
0
I used to think that ItsOver was a piece of shit. Now I legit admire him.
he is legit
I also had my suspicions before

discord is more personal and you get to know people better
people go blackpilll this blackpill that yada yada
but hey, what do you know, they are shitting on incels in another server when they are in presence of normies and foids


he is blackpilled and not trolling, he seriously (even today) considers himself an incel.
according to him, he should be able to call himself an incel because he had to move to SEA and he was a KHHV at 23.
 
chudur-budur

chudur-budur

5'2" ugliest currycel, freak of nature.
-
Joined
Nov 8, 2017
Posts
15,546
Online
63d 14h 13m
He is building an hapacel army, go @itsOVER, we are with you. Hope all of those kids will be boys. Broke teenage cock riding dumb whores won't be able to take care of those bastards, those kids will end up begging on the streets or into some fucking thai slums. That will make them bitter as fuck. The last thing we need to do is to somehow export them to the west, so that they can execute a massive ER.
 
JdawgYUNGmoney

JdawgYUNGmoney

Natsuki obsessed
-
Joined
Nov 8, 2017
Posts
1,877
Online
0
Lmao he's a JBW prophet