Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

JFL I don't have words to describe this Tiktok clip

Gymcelled

Gymcelled

Genetically shackled to hell
★★★★★
Joined
Jul 15, 2019
Posts
11,131
see dis y u inkell :soy: :soy: :soy: :soy: :soy:
 
Humpty dumpty 1920px
 
Fucking disgusting creature :feelsPop::feelsPop::feelsPop::feelsPop:
 
fat people make me angry in a different way
 
I would describe it as:
"gay black(?) twink shows his ass to a deformed landwhale who goes insane"
 
Proof that god has abandoned us.
 
don't tell me that's his girlfriend...............................
 
disgusting landwhale
 
I dunno what it is about her disgusting face but u seriously want to hurt her in minecraft
 
Tiktok is ugly, unfunny, cringy, full of try hard comedians, and unoriginal
 
She's catching feelings? She's catching diabetes and a heart attack.
 
DIOS MIO... Dios te salve María, llena eres de gracia, el Señor es contigo. Bendita tú eres entre todas las mujeres, y bendito es el fruto de tu vientre, Jesús. Santa María, Madre de Dios, ruega por nosotros, pecadores, ahora y en la hora de nuestra muerte. Creo en un solo Dios, Padre Todopoderoso, Creador del cielo y de la tierra, de todo lo visible y lo invisible. Creo en un solo Señor, Jesucristo, Hijo único de Dios, nacido del Padre antes de todos los siglos: Dios de Dios, Luz de Luz, Dios verdadero de Dios verdadero, engendrado, no creado, de la misma naturaleza que el Padre, por quien todo fue hecho; que por nosotros, los hombres, y por nuestra salvación bajó del cielo, y por obra del Espíritu Santo se encarnó de María, la Virgen, y se hizo hombre; y por nuestra causa fue crucificado en tiempos de Poncio Pilato; padeció y fue sepultado, y resucitó al tercer día, según las Escrituras, y subió al cielo, y está sentado a la derecha del Padre; y de nuevo vendrá con gloria para juzgar a vivos y muertos, y su reino no tendrá fin. Creo en el Espíritu Santo, Señor y dador de vida, que procede del Padre y del Hijo, que con el Padre y el Hijo, recibe una misma adoración y gloria, y que habló por los profetas. Creo en la Iglesia, que es una, santa, católica y apostólica. Confieso que hay un solo Bautismo para el perdón de los pecados. Espero la resurrección de los muertos y la vida del mundo futuro. Padre Nuestro, que estás en el cielo, santificado sea tu nombre; venga a nosotros tu reino; hágase tu voluntad, en la tierra como en el cielo. Danos hoy nuestro pan de cada día; perdona nuestras ofensas, como también nosotros perdonamos a los que nos ofenden; no nos dejes caer en la tentación, y líbranos del el goblinos de Capcom. Amen!
 
DIOS MIO... Dios te salve María, llena eres de gracia, el Señor es contigo. Bendita tú eres entre todas las mujeres, y bendito es el fruto de tu vientre, Jesús. Santa María, Madre de Dios, ruega por nosotros, pecadores, ahora y en la hora de nuestra muerte. Creo en un solo Dios, Padre Todopoderoso, Creador del cielo y de la tierra, de todo lo visible y lo invisible. Creo en un solo Señor, Jesucristo, Hijo único de Dios, nacido del Padre antes de todos los siglos: Dios de Dios, Luz de Luz, Dios verdadero de Dios verdadero, engendrado, no creado, de la misma naturaleza que el Padre, por quien todo fue hecho; que por nosotros, los hombres, y por nuestra salvación bajó del cielo, y por obra del Espíritu Santo se encarnó de María, la Virgen, y se hizo hombre; y por nuestra causa fue crucificado en tiempos de Poncio Pilato; padeció y fue sepultado, y resucitó al tercer día, según las Escrituras, y subió al cielo, y está sentado a la derecha del Padre; y de nuevo vendrá con gloria para juzgar a vivos y muertos, y su reino no tendrá fin. Creo en el Espíritu Santo, Señor y dador de vida, que procede del Padre y del Hijo, que con el Padre y el Hijo, recibe una misma adoración y gloria, y que habló por los profetas. Creo en la Iglesia, que es una, santa, católica y apostólica. Confieso que hay un solo Bautismo para el perdón de los pecados. Espero la resurrección de los muertos y la vida del mundo futuro. Padre Nuestro, que estás en el cielo, santificado sea tu nombre; venga a nosotros tu reino; hágase tu voluntad, en la tierra como en el cielo. Danos hoy nuestro pan de cada día; perdona nuestras ofensas, como también nosotros perdonamos a los que nos ofenden; no nos dejes caer en la tentación, y líbranos del el goblinos de Capcom. Amen!
I just saw this pasta yesterday lmao
lmao
 
that fact that this creature is willing to show up in camera to thousands of people on the internet acting retarded while sub-5 males have to live almost underground like mutants tells a lot about this world we're living in

:feelsrope:
 
that fact that this creature is willing to show up in camera to thousands of people on the internet acting retarded while sub-5 males have to live almost underground like mutants tells a lot about this world we're living in

:feelsrope:
Millions :feelsUnreal:
 
Don't drop the donuts boy!
 
Volcel if you wouldn't.
 
[QUOTE = "Stalin, post: 4615043, member: 24779"]
God was never on our side.
[/QUOTE]
We votekicked him from the server
 
"the reason you don't have a gf is because you don't self-improve"
 
Just looksmaxx bro, just work hard and become the best version of yourself bro. It takes years of hard work bro. Work hard and date lovely chubby ladies bro, nothing wrong with an extra 5pounds of fat, yikes!! That's why they inkel they only want 10/10 girl.

Edit: Thanks for the gold stranger

Edit2: She doesn't even look that bad, I'd do her :forcedsmile::forcedsmile:

Tenor
 
What the flying fuck was that
 
I've watched my 600 lb life - she is 400 lb easily.

Also I suspect this was something that normies tricked her into doing for their own amusement (and our horror apparently)
 
Don't anybody dare tell me that creature is his girlfriend, or so help me God, I will build Skynet and launch every Goddamn operational nuke.
 
Don't anybody dare tell me that creature is his girlfriend, or so help me God, I will build Skynet and launch every Goddamn operational nuke.
Launch the fucking nukes.
 
Don't anybody dare tell me that creature is his girlfriend, or so help me God, I will build Skynet and launch every Goddamn operational nuke.
If a chadlite gets that, then what about us? :feelsrope::feelspuke:
 
I want to fucking vomit
 
Volcel if you wouldn't
 
So wait, she wants to peg him or did McDonalds fall out of the bag & she got excited for mcnuggets?
I've watched my 600 lb life - she is 400 lb easily.

Also I suspect this was something that normies tricked her into doing for their own amusement (and our horror apparently)
That show has some real shit on it huh, observe the dogs behaviour, they come running & sit anticipating food lol.
 
What do they do with obese people when they die I wonder. Shes not gonna fit in a coffin, thats for sure. :worryfeels:
 
This is what you’d get if you were 3 points better looking.
 

Similar threads

U
Replies
23
Views
357
supremegentleman98
supremegentleman98
SlayerSlayer
Replies
65
Views
1K
SmhChan
SmhChan
gasping
Replies
3
Views
183
gael28
gael28
Vlarke
Replies
12
Views
69
Vlarke
Vlarke
T
Replies
7
Views
227
MisfitPerson
MisfitPerson

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top