[JFL] Jfl had a argument with roastie as chadfish and she tried her hardest to resolve it before sleeping. Fell asleep crying now snoring

Reddit_is_for_cucks

Reddit_is_for_cucks

Overlord
-
Joined
Nov 10, 2017
Messages
6,160
It’s over if you are not chad. Even if there is 1 conflict then the girl will dump you. she will never put in effort cuz you are not chad enough.

Idk how normies cope tbh, they can be replaced so easily.

Imagine foods crying on phone for chad and then falling asleep cuz you don’t reply. Should I wake her up?



d0c471b7-9a76-4654-b7a6-8fe1a5e5994a-jpeg.166523
 
Last edited:
Saudade

Saudade

Eskimocel Was Right
-
Joined
Oct 7, 2019
Messages
900
you will never have this... you will never ever have this... its over :feelsrope:
 
ScornedStoic

ScornedStoic

Cozycel
-
Joined
Apr 5, 2018
Messages
9,126
FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCK
1541609133535-png.166529
 
Legendarywristcel

Legendarywristcel

Veteran
-
Joined
Sep 30, 2019
Messages
1,188
With chads, roasties are looking for a reason to stay with them no matter what. With betacucks, roasties look for a reason to dump them.
 
Marauder

Marauder

Wealthmaxxd Richcel
-
Joined
Oct 31, 2019
Messages
66
Could someone please kill me already :feelscry:
 
Ratboy

Ratboy

Recruit
-
Joined
Dec 13, 2018
Messages
125
Foids like this should be put in a cholemine smh
 
AlexanderTheGreat11

AlexanderTheGreat11

Captain
-
Joined
Oct 13, 2019
Messages
1,710
Suifuel as always
It’s over if you are not chad. Even if there is 1 conflict then the girl will dump you. she will never put in effort cuz you are not chad enough.

Idk how normies cope tbh, they can be replaced so easily.
 
Hate_my_life

Hate_my_life

Genetic Failure - Never began
-
Joined
Dec 30, 2018
Messages
5,773
-Claims to be an Incel.
-Doesn't know the legendary Hamudi.

Sounds like a:
FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKView attachment 166529
hyt-gif.166590
It’s over if you are not chad. Even if there is 1 conflict then the girl will dump you. she will never put in effort cuz you are not chad enough.

Idk how normies cope tbh, they can be replaced so easily.

Imagine foods crying on phone for chad and then falling asleep cuz you don’t reply. Should I wake her up?



View attachment 166523
JFL 114 MINUTES!?


:feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::cryfeels::cryfeels::cryfeels::cryfeels::feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::cryfeels::cryfeels:

That's longer than the verbal cumulative conversations I've ever had with any foid that isn't related to me, in my entire life.

You had it in one night.

IT wonder why I have myself as well as women.

1521085130710-png.166591
 
Last edited:
wizardcel

wizardcel

Proud lolicon
-
Joined
Feb 15, 2018
Messages
3,696
It’s over if you are not chad. Even if there is 1 conflict then the girl will dump you. she will never put in effort cuz you are not chad enough.
That's why there's no ascension when you're a subchad. Your relationship will always be hanging by a thread.
 
Reddit_is_for_cucks

Reddit_is_for_cucks

Overlord
-
Joined
Nov 10, 2017
Messages
6,160
-Claims to be an Incel.
-Doesn't know the legendary Hamudi.

Sounds like a:



JFL 114 MINUTES!?


:feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::cryfeels::cryfeels::cryfeels::cryfeels::feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::cryfeels::cryfeels:

That's longer than the verbal cumulative conversations I've ever had with any foid that isn't related to me, in my entire life.

You had it in one night.

IT wonder why I have myself as well as women.

View attachment 166591
I’ll post one where I Had 1 hr conversation with 3 chicks in a night total of 4 hrs. Let’s see IT as we don’t have personality after that
 
noosesupply

noosesupply

The pessimist was right all along.
-
Joined
Oct 3, 2019
Messages
74
same girl will call a normie creepy for being desperate
 
R

raywilliam639

Officer
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
551
Would have loved to hear the audio file of her crying lol
 
freakinasuit

freakinasuit

[MISOGYNIST]™
-
Joined
Apr 2, 2019
Messages
1,158
When talking to chad, roasties like to put their affairs in order before they move onto something else.
It is as if they compartmentalise their lives around chad. All their affairs/arguments/dates must be organised/over before they move onto anything else. Chad takes precedence over their other chores.
 
2

2340922

Luminary
-
Joined
Dec 5, 2018
Messages
10,241
-Claims to be an Incel.
-Doesn't know the legendary Hamudi.

Sounds like a:



JFL 114 MINUTES!?


:feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::cryfeels::cryfeels::cryfeels::cryfeels::feelsrope::feelsrope::feelsrope::feelsrope::cryfeels::cryfeels:

That's longer than the verbal cumulative conversations I've ever had with any foid that isn't related to me, in my entire life.

You had it in one night.

IT wonder why I have myself as well as women.

View attachment 166591
Thats the guitar man. I asked before some users to explain to me but guess nobody will so i will never know :feelstrash:
 
MayorOfKekville

MayorOfKekville

Toxic Misogynist™ with a Bad Personality™
-
Joined
Nov 9, 2017
Messages
8,075
This is true as well - foids always demand men agree with them no matter what. The few friends I have who are not single basically admit that they’re only in LTRs because they agree with their girlfriends/wives and always let them have their way.
 
Indari

Indari

ASS WHORE !! SHITBALLS!!! CUNT !!!
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
15,549
never met any of these girls irl and they love you. You must have an amazing personality
 
Uglyethnicrat

Uglyethnicrat

My heart is with Zabbaleen ❤️
-
Joined
Oct 27, 2019
Messages
283
Its hilarious to think foids are shedding tears and spending their time interacting and obsessing with a fake chad run by a subhuman incel
 
Top