Make Media Section seem like its an actual part of the forum

  • Thread starter IamJacksBrokenHeart
  • Start date
IamJacksBrokenHeart

IamJacksBrokenHeart

Send in the Clowns
-
Joined
May 7, 2018
Messages
2,956
I suggest to put a link to the media section on the main page
under offtopic or something .
so itll be more accesible .

That way , more people will visit it .

The link up in the navigation bar is too small and unnoticeable tbh .

I wouldnt even have seen the new section if it wasnt for Threads reminding me .

also make it a bannable offense to post weeb shit jk
 
TheSecondComing

TheSecondComing

no looks no life
-
Joined
Oct 1, 2018
Messages
10,132
78980n

78980n

Hater of Normalscum
-
Joined
Jun 24, 2019
Messages
5,289
I was thinking the same thing.
 
RemoveNormalfags

RemoveNormalfags

Enlightened
-
Joined
Jul 8, 2019
Messages
3,169
I hope they will also activate the reaction score for media posts
 
ReallyRice

ReallyRice

Yep, gonna rope soon.
-
Joined
Jan 21, 2018
Messages
5,449
I second this.
 
FinnCel

FinnCel

Alcoholcel
-
Joined
Dec 13, 2018
Messages
13,766
I didn't even find it until I saw it on my computer.
Over for phonecels (although I later found it through the menu button)
 
zangano1

zangano1

The truest of cels
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
9,726
The media section was a big failure tbh
 
Six

Six

Legend
-
Joined
Jun 28, 2018
Messages
3,831
I like it the way it is, it's like an underground section of the site.
 
Bjrgaminggod

Bjrgaminggod

NEGATIVE THOUGHTS , VERY NEGATIVE THOUGHTS
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
3,029
this tbh tbh
 
IamJacksBrokenHeart

IamJacksBrokenHeart

Send in the Clowns
-
Joined
May 7, 2018
Messages
2,956
I like it the way it is, it's like an underground section of the site.
more like weeb central
yeah whatever , but it would be nice , if more people saw this subsection , if it was more visible and present .
 
Eskimocel

Eskimocel

Mogged from Perugia to Bratislava
-
Joined
Nov 13, 2018
Messages
22,064
didnt navigate, not one browse
 
Einon

Einon

Masive cope,more like ready the rope
-
Joined
Jan 6, 2019
Messages
5,208
why does it even exist to begin with
 
Valiant Virgin

Valiant Virgin

Just a face in the crowd
-
Joined
Nov 7, 2018
Messages
5,435
1572871621081-png.164950


He went too far with this suggestion.

:f:
 
Top