[Blackpill] Meanwhile in normieland

nausea

nausea

jailed corpse
★★★★★
Joined
Nov 9, 2017
Posts
14,549
Online
5d 5h 23m
A normie friend confessed his pain to me today
He told me"i was seeing this girl but things went bad "
Now he is depressed, cant sleep and lost weight while the foid is happily swallowing

Jfl i tried to blackpill him but the pain was too much

Lol
 
AAAAAAAAAAAcel

AAAAAAAAAAAcel

Theorizer
★★★★★
Joined
Sep 30, 2019
Posts
9,055
Online
46d 13m
is he incel or low tier normie?
 
AAAAAAAAAAAcel

AAAAAAAAAAAcel

Theorizer
★★★★★
Joined
Sep 30, 2019
Posts
9,055
Online
46d 13m
Told ya norm

But idk details eh
sorry didn't read

Anyway you can't really blackpill normies, he will probably marry a roastie and delude himself into thinking he's happy
 
Algeriancel

Algeriancel

Your striving is insignificant. Let your death be
★★★★★
Joined
Apr 6, 2019
Posts
4,483
Online
45d 3h 26m
Copexodius Maximus

Copexodius Maximus

Captain
★★★
Joined
Jul 21, 2020
Posts
1,733
Online
7d 48m
sorry didn't read

Anyway you can't really blackpill normies, he will probably marry a roastie and delude himself into thinking he's happy
You can blackpill anyone if you use enough facts and statistics, and they aren't disingenuous like IT.
Can you teach me the difference . I really can't distinguish the two .
ER was low tier normie, blackop2cel was incel.
 
AAAAAAAAAAAcel

AAAAAAAAAAAcel

Theorizer
★★★★★
Joined
Sep 30, 2019
Posts
9,055
Online
46d 13m
Can you teach me the difference . I really can't distinguish the two .
for me a low tier normie is someone who somehow keeps a social circle but never gets laid except for single mothers and the like
 
ihaveno1

ihaveno1

Obscure
★★★★★
Joined
Nov 11, 2018
Posts
35,604
Online
70d 16h 3m
Typical normie problems
 
SellingGf10k

SellingGf10k

Erehcel
★★★★
Joined
Jun 3, 2020
Posts
852
Online
24d 16h 18m
You can blackpill anyone if you use enough facts and statistics, and they aren't disingenuous like IT.

ER was low tier normie, blackop2cel was incel.
nah dude i showed scientific researches for the normie dude i knew and he just kept denying it with shittiest excuses
 
Copexodius Maximus

Copexodius Maximus

Captain
★★★
Joined
Jul 21, 2020
Posts
1,733
Online
7d 48m
nah dude i showed scientific researches for the normie dude i knew and he just kept denying it with shittiest excuses
just gotta keep pummeling them with statistics after statistics. Just like evolution, no one wants to accept the reality.
 
BrazilianSigmasDad

BrazilianSigmasDad

Homo incelus
★★★★
Joined
May 20, 2020
Posts
4,360
Online
17d 15h 42m
Tell him about how she is probably fucking chad right now while he is depressed about her
 
nausea

nausea

jailed corpse
★★★★★
Joined
Nov 9, 2017
Posts
14,549
Online
5d 5h 23m
Will you care to share your knowledge then ?
Your perverted remarks will cause your ban, im a protected specimen, cant be stressed by blobs around

Anyway
Imho incel=sub6 eh
 
SadLonelySingle

SadLonelySingle

Call me human, Mr. Subhuman.
★★★★★
Joined
Apr 30, 2020
Posts
4,997
Online
41d 32m
Normies will have the blackpill in front of their eyes but won't want to see.
 
PM_ME_STRIPPERS

PM_ME_STRIPPERS

here to save m'lady from da niceguys!!!! xDDDDDD
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
14,388
Online
6d 9h 57m
A normie friend confessed his pain to me today
He told me"i was seeing this girl but things went bad "
Now he is depressed, cant sleep and lost weight while the foid is happily swallowing

Jfl i tried to blackpill him but the pain was too much

Lol
ital no more?
 
ProgrammerCel

ProgrammerCel

Recruit
Joined
Jul 28, 2020
Posts
20
Online
10h 28m
Normies always think they have it so bad. They don't even know what bad is.
 
schrodingercoper

schrodingercoper

Working to become a van drivER
★★★★★
Joined
Apr 22, 2019
Posts
7,565
Online
39d 17h 21m
Let that nigga stay depressed if he ain't willing to take the blackpill
 
Top