Mobile pages being retarded and wide when I open a thread or conversation?

Status
Not open for further replies.
RegisterUserName

RegisterUserName

My new Discord - Regi#9259
-
Joined
Sep 5, 2018
Messages
15,282
The last time I had this problem, it was because someone had a very long title. It happens on every thread, though, and I can't see anything that would be extending the page horizontally. Did you change something? Idk tbh
 
SergeantIncel

SergeantIncel

Admincel
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
1,959
Both this problem and the other of highlighting doesn't happen to me.
 
ScornedStoic

ScornedStoic

Overlord Pepe (OP)
-
Joined
Apr 5, 2018
Messages
8,408
Both this problem and the other of highlighting doesn't happen to me.
It happened to me when I was reading the Ban Discussion Megathread
Correction, this is happening to me all over the place
 
Last edited:
Emba

Emba

sour grapes of wrath
-
Joined
May 19, 2019
Messages
5,785
My replys are sometimes janky when I tap the post reply button.
 
ScornedStoic

ScornedStoic

Overlord Pepe (OP)
-
Joined
Apr 5, 2018
Messages
8,408
Is this gonna get resolved?
 
RegisterUserName

RegisterUserName

My new Discord - Regi#9259
-
Joined
Sep 5, 2018
Messages
15,282
It looks normal when you load the page, but the full one is actually like this:

screenshot_20190723-223159_chrome-jpg.133629


It wouldn't be terrible, however, if it didn't make it so that you have to scroll up about 10 times before the banner comes up and you can return to home or check alerts and messages
screenshot_20190723-223221_chrome-jpg.133630
 
RegisterUserName

RegisterUserName

My new Discord - Regi#9259
-
Joined
Sep 5, 2018
Messages
15,282
Holy shit!! This happened to me today!!
Yeah, for me it happens every 2 or 3 threads, which is pretty annoying as I don't like to use the back button on my phone, because I sometimes go to a thread from an alert, and then that alert comes back when I back out of the thread. Empty alerts make me feel not NT tbh because I get a bit annoyed
 
Joelossus

Joelossus

21 y/o kv, NEETcel, white, truecel
-
Joined
Mar 25, 2019
Messages
6,200
Never happened to me :) :feelstrash: :dab:
 
Cuyen

Cuyen

Everything hurts and I'm dying
★★★★★
Joined
Aug 13, 2018
Messages
37,206
The same thing happens to me
 
StaroRavager

StaroRavager

Hateful, Disgusted, Alone
-
Joined
Aug 18, 2018
Messages
14,139
I’ve seen this happen on occasion
 
ScornedStoic

ScornedStoic

Overlord Pepe (OP)
-
Joined
Apr 5, 2018
Messages
8,408
Screencel oppression> Chatcel oppression
 
ScornedStoic

ScornedStoic

Overlord Pepe (OP)
-
Joined
Apr 5, 2018
Messages
8,408
This is seriously pissing me off ngl
 
RegisterUserName

RegisterUserName

My new Discord - Regi#9259
-
Joined
Sep 5, 2018
Messages
15,282
ScornedStoic

ScornedStoic

Overlord Pepe (OP)
-
Joined
Apr 5, 2018
Messages
8,408
Mobilecel oppression>>>>>>Chatcel oppression
 
Fabio

Fabio

Monogataricel
-
Joined
Apr 13, 2018
Messages
2,448
Site shouldn't be available for phone users tbh. Smartphones ruined the internet.
 
Blacktarpill

Blacktarpill

Beta "male" - "man" let
-
Joined
Sep 28, 2018
Messages
24,073
Happened to me too recently
 
ReallyRice

ReallyRice

A blackpill a day keeps all delusions away.
-
Joined
Jan 21, 2018
Messages
5,142
I have these issues as well tbh.
 
hänonlutka

hänonlutka

24 Germancel | KV | face fundamentalist
-
Joined
Jun 13, 2018
Messages
587
Same shit here
20190728_110258-jpg.134908
 
Master

Master

Mod
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
1,194
@RegisterUserName

Can you and the other people having this issue give me the threads that it happens on?
 
RegisterUserName

RegisterUserName

My new Discord - Regi#9259
-
Joined
Sep 5, 2018
Messages
15,282
@RegisterUserName

Can you and the other people having this issue give me the threads that it happens on?
It happens on like half the threads tbh
I tried to find a common denominator but maybe it has something to do with somebody's title like before when somebody had a really long title and it would stretch the page
I reckon they've done that but just had a really long title but with the invisible characters you know?
 
Master

Master

Mod
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
1,194
It happens on like half the threads tbh
I tried to find a common denominator but maybe it has something to do with somebody's title like before when somebody had a really long title and it would stretch the page
I reckon they've done that but just had a really long title but with the invisible characters you know?
Can you get me a few examples?
 
Status
Not open for further replies.
Top