[It's Over] Post creepy videos

Robtical

Robtical

Incels without hate still can't get a date
-
Joined
Jan 6, 2018
Messages
16,694
Insomniac

Insomniac

ϟϟ A U T I S M ϟϟ
-
Joined
Oct 4, 2018
Messages
36,319
banana-logo-png.103169

@Ritalincel
 
Dionysus

Dionysus

Luminary
-
Joined
Feb 17, 2019
Messages
14,157
this is cool fake or not
 
GetFucked

GetFucked

Gruntcel
-
Joined
Sep 4, 2018
Messages
2,053
Jack up that volume bruh
creepy shit starts around 12:00
 
Last edited:
Cuyen

Cuyen

Everything hurts and I'm dying
★★★★★
Joined
Aug 13, 2018
Messages
37,225
I cant post a video of me sorry
 
Blacktarpill

Blacktarpill

Beta "male" - "man" let
-
Joined
Sep 28, 2018
Messages
24,665
MarriedAndLookin4Fun

MarriedAndLookin4Fun

Late stage LDAR
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
10,184
I would post obey the walrus but it traumatized me as a kid so im not even going to search it lmao

Creeps me
Weirds me
Scares me
 
Insomniac

Insomniac

ϟϟ A U T I S M ϟϟ
-
Joined
Oct 4, 2018
Messages
36,319

Backwards is creepy
Lavender town = forced meme

I remember people legit thought listening to this would make your ears bleed or something. JFL
 
MarriedAndLookin4Fun

MarriedAndLookin4Fun

Late stage LDAR
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
10,184
GTA san andreas mysteries and urban legends with x files theme in the background

I miss old youtube ngl tbb
 
Blacktarpill

Blacktarpill

Beta "male" - "man" let
-
Joined
Sep 28, 2018
Messages
24,665
Gengar

Gengar

Commander
-
Joined
Dec 13, 2018
Messages
3,173
Creepy but NSFW.
 
nekomimimodo

nekomimimodo

Spirits and Such
-
Joined
Sep 15, 2018
Messages
2,471
Robtical

Robtical

Incels without hate still can't get a date
-
Joined
Jan 6, 2018
Messages
16,694
FinnCel

FinnCel

Alcoholcel
-
Joined
Dec 13, 2018
Messages
13,994
btw if you enjoy japanese horror, this is a good compilation of stories

 
Robtical

Robtical

Incels without hate still can't get a date
-
Joined
Jan 6, 2018
Messages
16,694
NEETAndTidy

NEETAndTidy

STRIKE FIRST. STRIKE HARD. NO MERCY. COBRA KAIcel
-
Joined
May 20, 2018
Messages
16,024
The creepiest video possible. An incel approaching
 
Robtical

Robtical

Incels without hate still can't get a date
-
Joined
Jan 6, 2018
Messages
16,694


Major coper:

screen-shot-2019-04-05-at-7-38-11-pm-png.104256
 
Last edited:
MountainGorilla

MountainGorilla

Punished "Venom" Ape
-
Joined
Oct 4, 2019
Messages
618

112dirtbag. armchair detectives on the internet think he's connected to a murder of a foid(Maura Murray)
 
-BrettyBoy-

-BrettyBoy-

Coital cephalalgia sufferer. Verbal, not violent.
-
Joined
Feb 14, 2019
Messages
7,177
MountainGorilla

MountainGorilla

Punished "Venom" Ape
-
Joined
Oct 4, 2019
Messages
618
 
-BrettyBoy-

-BrettyBoy-

Coital cephalalgia sufferer. Verbal, not violent.
-
Joined
Feb 14, 2019
Messages
7,177

Just keep watching all the way through.
 
-BrettyBoy-

-BrettyBoy-

Coital cephalalgia sufferer. Verbal, not violent.
-
Joined
Feb 14, 2019
Messages
7,177
That guy probably diddled those kids.

Adult swim is the only thing I miss about having cable.
If you look at it from a child’s point of view, the part where the dude does that face is creepy shit.
 
Robtical

Robtical

Incels without hate still can't get a date
-
Joined
Jan 6, 2018
Messages
16,694
If you look at it from a child’s point of view, the part where the dude does that face is creepy shit.
Some kids are weird, or they got used to it from having crazy parents.
 
WawelDragon1683

WawelDragon1683

You can numb the pain, but it will never go away.
-
Joined
Apr 17, 2019
Messages
4,686
nazianime

nazianime

Unironically A Virgin
-
Joined
Apr 16, 2019
Messages
473

 
Last edited:
-BrettyBoy-

-BrettyBoy-

Coital cephalalgia sufferer. Verbal, not violent.
-
Joined
Feb 14, 2019
Messages
7,177
LastGerman

LastGerman

An Ubermenschcel on No Fap since: November 1th
-
Joined
Nov 2, 2018
Messages
9,386
Top