[JFL] The IQ of cucktears

SoyUnPerdedor

SoyUnPerdedor

Colez Biker Gang
-
Joined
Oct 6, 2018
Messages
8,834
82803F9B-2285-40F4-B1EC-2A233D66DD34.jpeg




Just look at that shit, lol
>H2O is breathable
Do they think we are fish?
 
Gengar

Gengar

Commander
-
Joined
Dec 13, 2018
Messages
3,026
In all honesty, he probably doesn't know the chemical formula of oxygen.
 
Sans

Sans

Legend
-
Joined
Feb 8, 2019
Messages
3,604
They have the IQ of fish. They’re projecting on us.
 
NoMoreSlaving

NoMoreSlaving

Wizard
-
Joined
Nov 17, 2017
Messages
4,460
Why would someone who isn't low IQ be on cucktears though?
 
Insomniac

Insomniac

ϟϟ A U T I S M ϟϟ
-
Joined
Oct 4, 2018
Messages
28,283
I’ve met retarded kids with more common sense tbh.

I wish I was joking.
 
Eskimocel

Eskimocel

 
-
Joined
Nov 13, 2018
Messages
17,085
JFL at their iq.. so fucking low.

Lmao they never fail to give me a nice laugh :feelskek:
 
JeffGoldblumInTheFly

JeffGoldblumInTheFly

Overlord
-
Joined
May 17, 2018
Messages
5,778
it's the soy, it gotta be
 
GeneSelector

GeneSelector

oh. hello
-
Joined
Nov 15, 2018
Messages
639
these are the same people that put "I FUCKING LOVE SCIENCE" hashtags and images on their twitter and facebook accounts
 
HumanTrash

HumanTrash

Enlightened
-
Joined
May 15, 2018
Messages
1,278
It never began for H2Ocels
 
MayorOfKekville

MayorOfKekville

Toxic Misogynist™ with a Bad Personality™
-
Joined
Nov 9, 2017
Messages
6,430
these are the same people that put "I FUCKING LOVE SCIENCE" hashtags and images on their twitter and facebook accounts
Lol yeah, and the limit of the actual interest in science is a retarded Neil DeGrasse Tyson quote or a picture of the only woman scientist from the 19th century or some shit.
 
Einon

Einon

Mouthbreath myself into inceldom.
-
Joined
Jan 6, 2019
Messages
2,136
I'm suspicious about this being bait,but this is cucktears so who know.
 
456C6C696F74

456C6C696F74

Rōnin
-
Joined
Aug 3, 2018
Messages
1,355
I wouldn’t be surprised if most of cucktears is illiterate.
 
KingChemist

KingChemist

Just a random guy
-
Joined
May 24, 2018
Messages
1,320
View attachment 90601



Just look at that shit, lol
>H2O is breathable
Do they think we are fish?
lmaooooo!!! Technically it is if you vaporize it but nevertheless they mixed up oxygen with water LOOOOOOL!
Not to fucking mention it's supposed to be cel not cell LOOOL
 
chudur-budur

chudur-budur

5'2" ugliest currycel, freak of nature.
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
10,379
The cumulative IQ of that entire sub is 75.
 
Michael15651

Michael15651

Destined Virgin.
-
Joined
Nov 4, 2018
Messages
23,995
Low intelligence quotient
 
LittleBoy

LittleBoy

Overlord of the Incelosphere & Inceldom
-
Joined
Jul 8, 2018
Messages
5,281
SchrodingersDick

SchrodingersDick

Youth ends at NW2. Life ends at NW3.
-
Joined
Aug 7, 2018
Messages
5,038
In all honesty, he probably doesn't know the chemical formula of oxygen.
Yeah. He meant O2. Def honest mistake . Nobody thinks we’re fish, not even the notoriously low IQ cucktears members.
 
chudur-budur

chudur-budur

5'2" ugliest currycel, freak of nature.
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
10,379
Yeah. He meant O2. Def honest mistake . Nobody thinks we’re fish, not even the notoriously low IQ cucktears members.
I would agree with you if that cuck confused the chemical formula between Ferrous-oxide and Ferric-oxide. But O2 and H2O? Nope, it's not a mistake.
 
rahultmnt

rahultmnt

Can't dodge the rodge
-
Joined
Aug 21, 2018
Messages
963
Planck length IQ... dumbfucking cucktears
 
SkinnyBaldcel

SkinnyBaldcel

high inhib beta loser
-
Joined
Dec 3, 2018
Messages
2,163
Lmao braincels is full of threads mocking him and referring to "H20cels"
 
Ignas

Ignas

Generalfeldmarschall
-
Joined
Aug 6, 2018
Messages
3,825
Boltzmann constant IQ. Not surprised tbh
 
Remyx

Remyx

★★★★★
-
Joined
Mar 30, 2018
Messages
2,160
"Do they seriously put any adjective before 'cel' and think it's clever?"

Way more clever than this retard
 
Einherjar

Einherjar

Recruit
-
Joined
Dec 24, 2018
Messages
63
82803F9B-2285-40F4-B1EC-2A233D66DD34.jpeg

Hm...number 2 would appear problematic.
 
Top