[It's Over] This video of a 17 yr old balding kid is one of the saddest shit I've seen

Warmest Black

Warmest Black

Mythic
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
4,669

His face says it all. And a deathnik to top it off...
 
HidekiTojota

HidekiTojota

Conquistadorcel, Historycel
-
Joined
Jul 21, 2019
Messages
2,072
Literal death sentence for baldingcels, RIP bro the NW got him young
 
IronMike

IronMike

Overlord
-
Joined
Dec 2, 2017
Messages
6,316
damn that shit hurts. Hope he's doing alright and keeping his spirits high
 
umbrfeio2

umbrfeio2

very ugly brazilian boy
-
Joined
Mar 7, 2018
Messages
760
damn that shit hurts. Hope he's doing alright and keeping his spirits high
you should see his channel, its full of airsoft and other things, he wants to go ER
 
Over4Mexicels

Over4Mexicels

Officer
-
Joined
Aug 5, 2019
Messages
586
just get a haircu....
 
Pigman

Pigman

Let’s All Riot
-
Joined
Mar 14, 2019
Messages
1,476
Damn that fucking sucks. Someone should make him an account here.
 
Admiral_Arkantos

Admiral_Arkantos

Μοd
-
Joined
Mar 9, 2019
Messages
955
Published on Sep 22, 2012

I wonder how he's doing 7 years later
 
acnescarcel

acnescarcel

Luminary
-
Joined
May 3, 2018
Messages
13,991
damn reminds me of when i got acne and would look in the mirror. i was around his age. it is over. he's staying strong for the camera but in reality he wants to jump off a cliff.
 
pp183

pp183

imouto enthusiast
-
Joined
Jun 15, 2019
Messages
4,699
fuark he looks like hes in his 30s
 
seija

seija

Autistcel & Mentalcel
-
Joined
Apr 27, 2019
Messages
7,617
I would love to see IncelQueers go through their mental gymnastics to explain this and try to bring out a shitty excuse to say that "personality matters" and "get a haircut bro".

Also, Bluepillers: 65
 
Robtical

Robtical

Incels without hate still can't get a date
-
Joined
Jan 6, 2018
Messages
15,661
At least he can buy alcohol without an id.
 
TrueForcedIncel

TrueForcedIncel

Paper bags mog me
-
Joined
Feb 12, 2018
Messages
872
Dude looks 40 at 17 wtf? Oldcel before his time..
 
mental_out

mental_out

Facel mod
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
4,113
This was in 2012, so he's probably roped by now
 
JackBurton

JackBurton

Recruit
-
Joined
Nov 27, 2017
Messages
234
This is bruttal, He looks like he is in his late 30s and he is just 17yo
 
ReallyRice

ReallyRice

A blackpill a day keeps all delusions away.
-
Joined
Jan 21, 2018
Messages
3,842
The reaper don't giveth, he only taketh it away.
 
MaxZM98

MaxZM98

Socially constructed loser
-
Joined
May 2, 2018
Messages
1,560
this was back in 2012...i wonder how he is now.
 
Ugly_equals_Death

Ugly_equals_Death

Captain
-
Joined
Mar 23, 2019
Messages
1,642
Imagine being rice and bald. I mean having thick hair is their only good trait. This is pure ropefuel.

Minoxidil and Finesteride now!
 
iblamemyself

iblamemyself

Blackpill Illuminatus
-
Joined
Nov 19, 2017
Messages
3,869
Probably over thanks to Jew pills. He should rather try Rogaine externally than castrating himself.
 
UglyScotsman

UglyScotsman

Recruit
-
Joined
Apr 17, 2019
Messages
221
See the pain in his eyes and sadness in his voice. It's over.
 
turbocuckcel_7000

turbocuckcel_7000

 
-
Joined
May 2, 2018
Messages
6,738
Basically young girls will consider him a perverted old grandpa his whole life.
 
ruvelyy

ruvelyy

Kebabcel
-
Joined
Feb 25, 2018
Messages
136
Basically young girls will consider him a perverted old grandpa his whole life.
This lol. This is how I’m treated all the time. The creepy subhuman that parents advise their kids to stay away
 
Valiant Virgin

Valiant Virgin

Just a face in the crowd
-
Joined
Nov 7, 2018
Messages
3,574
Good God.

The Norwood Reaper is ruthless. He takes no prisoners.
 
KanashiiOtokonoko

KanashiiOtokonoko

20 y/o tourettecel
-
Joined
Mar 29, 2019
Messages
789
It is undoubtedly, unequivocally over for this poor young lad.
 
Words2_live_bye

Words2_live_bye

What a Shame ...
-
Joined
Nov 2, 2018
Messages
3,363
A young man should never have to deal with this shit. Fuck genetics.
"I've been dealing with it for two years"
that means he started balding at 15. Press F for this nigga
 
Hell

Hell

Get me out of here
-
Joined
Nov 10, 2017
Messages
480
lol he's worried about erectile dysfunction from finasteride with hair thinning like that.
I'd rather have hair with a dick that doesn't work than be norwooded with a functional dick that has 100% no hope of ever being used.
 
FinnCel

FinnCel

Alcoholcel
-
Joined
Dec 13, 2018
Messages
7,742
I'm balding from the sides but top hair is still left wtf
 
Carotel

Carotel

Dude in his 20's
-
Joined
Jul 12, 2019
Messages
648
is he even an incel now 7 years later
 
fOreVER

fOreVER

امر بالمعروف والنهي عن المنكر
-
Joined
Jul 8, 2018
Messages
3,667
At least he isnt curry
 
Neggr

Neggr

Kebabcel in western europe, it never began.
-
Joined
Apr 29, 2019
Messages
1,402
*strokes his long, hard hair*
 
ScornedStoic

ScornedStoic

Conqueror of Darkness, Bearer of the Crystal Stars
-
Joined
Apr 5, 2018
Messages
7,188
God... Damn...
 
MarriedAndLookin4Fun

MarriedAndLookin4Fun

Late stage LDAR
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
8,807
Holy shit it's undeniably over for him
 
mylifeistrash

mylifeistrash

Luminary
-
Joined
Dec 28, 2017
Messages
10,796
So there's actually a lot more teen balding videos on youtube and they're all depressing as fuck.
 
MarriedAndLookin4Fun

MarriedAndLookin4Fun

Late stage LDAR
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
8,807
SHAVE IT AND HIT THE GYM. That's your life now. Accepted it
Getting bald ? One solution :
-Go to gym
-Get a sick body
-Grow a beard
Holy shit the amount of coping going on in the comments
 
Over4Mexicels

Over4Mexicels

Officer
-
Joined
Aug 5, 2019
Messages
586
At that point, it's better to shave it all

I'm balding at my crown, it looks awful, I'm tempted to just shave it & fuck it, hair or no hair, I'm getting no pussy
 
fOreVER

fOreVER

امر بالمعروف والنهي عن المنكر
-
Joined
Jul 8, 2018
Messages
3,667
Top