[Serious] What's the best thrash metal band?

zangano1

zangano1

The truest of cels
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
21,075
Online
63d 19h 53m
Is it Megacel with their album Rot in peace?
Screenshot_20200522-122415~2.png


Or is it Incellica with their album ...And blackpill for all?
Screenshot_20200522-125946~2.png


Or maybe it's Slayer with their song Raining pussy?

I made this things back on the braincels days, I miss those times tbh, I made a lot of blackops2cel edits back then
 
Last edited:
psygnosis-owl

psygnosis-owl

Veteran
★★★★
Joined
Sep 15, 2019
Posts
1,304
Online
49d 9h 1m
Legit hilarious shops and glad you did them from braincels (I did a plagerism check).

More incel metal-cel memes.


 
Last edited:
ItsOver4cel

ItsOver4cel

You're either a WinnER or a big LosER
★★★★★
Joined
Sep 30, 2019
Posts
20,675
Online
56d 1h 14m
Slayer imho mogs
 
NEETard

NEETard

Overlord
★★★★★
Joined
Jul 3, 2019
Posts
7,123
Online
59d 22h 32m
Bullet for my valentine
 
Animecel2D

Animecel2D

Honorary Greycel
★★★★★
Joined
Jan 29, 2018
Posts
47,042
Online
137d 14h 15m
I wouldn’t know tbh
 
tehgymcel420

tehgymcel420

Living Monstrosity
★★★★★
Joined
Nov 10, 2017
Posts
14,247
Online
88d 7h 6m
I love incel metal
 
Capable_Onion

Capable_Onion

Hikicel
★★★★★
Joined
Nov 15, 2019
Posts
3,435
Online
108d 18h 34m
Not a huge fan of thrash, but Metallica is pretty good.
 
manicel

manicel

cya
-
Joined
Oct 4, 2019
Posts
16,477
Online
50d 13h 51m
I don't listen metal
 
Valiant Virgin

Valiant Virgin

Just a face in the crowd
★★★★★
Joined
Nov 7, 2018
Posts
7,965
Online
15d 21h 38m
I'm not a big fan of metal. I prefer corrugated iron.
 
singleplayercel

singleplayercel

Life is a fucking scam.
★★★
Joined
Jan 6, 2020
Posts
3,286
Online
38d 8h 15m
:lul: :lul: :lul: :feelsgah::feelsgah:
good post
Rot in Peace is one of my favorite albums ngl
 
zangano1

zangano1

The truest of cels
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
21,075
Online
63d 19h 53m
zangano1

zangano1

The truest of cels
★★★★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
21,075
Online
63d 19h 53m
I'm gonna post this on r/metallica to trigger some soyboys :feelshaha:
 
Last edited:
Numb

Numb

Deformed Mexican
★★★★★
Joined
May 16, 2019
Posts
9,290
Online
16d 8h 21m
I'm gonna post this on r/metallica to trigger some soyboys :feelshaha:
evil incel bringing up his internalized personality onto our music :soy: :soy: :soy:
 
Top