Discussion why do housing temperature guidelines revolve around foids / boomers?

Wizard32

Wizard32

Overlord
★★★★
Joined
May 20, 2018
Posts
5,331
Online
25d 2h 51m
Women and elderly men seem to enjoy hot temperatures. They have little muscle mass compared to most men because they never have to do any hard work for themselves. They manipulate others into doing it.

Despite that, housing guidelines revolve around them. The guidelines are:
1) minimum 21 degrees from Fall to Spring
2) maximum 26 degrees from Spring to Fall

That's complete BULLSHIT. No healthy man needs 21 degrees of heat in winter. We're probably more comfortable at 19 and can get by at 15 by wearing layers.

While men can in theory function at 25-26 degrees, we sweat copiously and it's a fucking mess and we get headaches and can't clearheaded.

Why kind of degenerate old jews and foids managed to get these set as housing guidelines in cities? WTF

These should be dropped at least 5 degrees: min 16 in winter, max 21 in summer.

If foids/elderly want to be hotter they can put on some clothing or lift some weights, they'll warm right up.

We shouldn't have to walk around near-naked sweating buckets with heat-fogged brains just because of foids/elderly wanting to bask like lazy lizards.

The funny thing is this is what keeps us complacent half the year (the heat killing us) so we don't rise up.
 
AlexanderTheGreat11

AlexanderTheGreat11

生徒会長
★★★★★
Joined
Oct 13, 2019
Posts
32,121
Online
195d 12h 1m
Never thought about it
 
Emba

Emba

mostly harmless
★★★★★
Joined
May 19, 2019
Posts
20,898
Online
78d 5h 11m
It's like getting a big hug! Very of cozy.
 
F

Forum_User_2345

Banned
-
Joined
Oct 17, 2019
Posts
2,589
Online
48d 12h 53m
Foids need to be able to feel comfortable while going around functionally naked and doing absolutely nothing requiring physical exertion.
 
Wizard32

Wizard32

Overlord
★★★★
Joined
May 20, 2018
Posts
5,331
Online
25d 2h 51m
Foids need to be able to feel comfortable while going around functionally naked and doing absolutely nothing requiring physical exertion.
It's bad enough they got to dictate office AC because of this but even housing standards on the hypothetical idea that they might live there.

Instead of 21/26 it should be something like 2.5 degrees variance from some established medium.

So if you want it to be 21/26 you set that medium as being 23.5 as your preferred average temperature.

Then if I want to set mine as 17.5 the range will be 15/20.
 
Wristlet 2

Wristlet 2

"The only thing I could do was even the score."
-
Joined
Jan 13, 2020
Posts
2,780
Online
35d 8h 29m
cope i need 26 degrees (celsius) in winter, otherwise its not comfy enough tbh ngl
 
Wizard32

Wizard32

Overlord
★★★★
Joined
May 20, 2018
Posts
5,331
Online
25d 2h 51m
cope i need 26 degrees (celsius) in winter, otherwise its not comfy enough tbh ngl
this is how I know you don't gym-max

just wear a jacket and a hat you faggot
 
Wristlet 2

Wristlet 2

"The only thing I could do was even the score."
-
Joined
Jan 13, 2020
Posts
2,780
Online
35d 8h 29m
this is how I know you don't gym-max
jfl you're right ngl

im not gonna wear a jacket in my own home jfl i'd rather just jack up the heating, i dont give a shit about the planet
 
Wizard32

Wizard32

Overlord
★★★★
Joined
May 20, 2018
Posts
5,331
Online
25d 2h 51m
im not gonna wear a jacket in my own home jfl i'd rather just jack up the heating, i dont give a shit about the planet
what's wrong with wearing a jacket? want to expose your attractive body for people to see?

I've always wanted to wear more clothes to cover my disgusting form and it's an absurd joke that I'm forced to expose more of it than average people due to temperatures
 
FinnCel

FinnCel

Alcoholcel
★★★★★
Joined
Dec 13, 2018
Posts
32,283
Online
116d 23h 38m
It's easier for them to wear more clothes than for me to take off my clothes
 
The Abyss

The Abyss

Aspergerscel. Cope 'til you rope.
★★★★★
Joined
Jul 27, 2018
Posts
10,244
Online
64d 15h 40m
It's easier to add heat then mitigate it so yeah, bunch of assholes.
 
Wizard32

Wizard32

Overlord
★★★★
Joined
May 20, 2018
Posts
5,331
Online
25d 2h 51m
jfl im alone in my apartment brocel
running your OnlyFans account with foids watching you through the window begging you for sex Chad
 
Wristlet 2

Wristlet 2

"The only thing I could do was even the score."
-
Joined
Jan 13, 2020
Posts
2,780
Online
35d 8h 29m
Similar threads
Thread starter Title Forum Replies Date
Irredeemable Blackpill Foids have access to free housing Inceldom Discussion 11

Similar threads