Welcome to Incels.is - Involuntary Celibate Forum

Welcome! This is a forum for involuntary celibates: people who lack a significant other. Are you lonely and wish you had someone in your life? You're not alone! Join our forum and talk to people just like you.

De Nederlandse draad voor tattacels

RREEEEEEEEE

RREEEEEEEEE

unattractive.
★★★★★
Joined
Nov 7, 2017
Posts
38,707
Welkom jongens.
 
Ik ben Facade
 
@Cynistic @ghostcell @Incel_Dikshit en nog iemand anders waar ik nu niet op kan komen. Excuses jongeno.
 
Hij gebruikt Google translate, kek.
 
@Cynistic die post was voor jou bedoeld..
 
Oh ik ben een Low IQ cel blijkbaar dat ik daar in trap.
Giga kek. Er zijn maar iets van vijf Nederlanders hier. (Wilderscels please go, ik heb een Nederlandse paspoort.)
 
@Facade is ook een NLer, grappig.
Heb altijd discussies met jou over height KEK


Ik ben Duits, maar ik kan Nederlands verstaan (At least a little bit)
 
Giga kek. Er zijn maar iets van vijf Nederlanders hier. (Wilderscels please go, ik heb een Nederlandse paspoort.)

Is een conversation niet logischer dan een thread, voor dit doeleinde dan?

Ik ben Duits, maar ik kan Nederlands verstaan (At least a little bit)

Dutch and German are idd quite alike, we ductch ppl can understand some german as well.
 
Ik ben Duits, maar ik kan Nederlands verstaan (At least a little bit)
Je bent welkom hier.

Oh ja, @Genecel spreekt Afrikaans, dus voor mijn part is hij ook welkom hier.
 
Is een conversation niet logischer dan een thread, voor dit doeleinde dan?
Waarschijnlijk wel, ik was geïnspireerd door de andere taaldraden, hehe.
 
Misschien maar ik heb geen school op maandag :D

Dutch is really similar to low German lol
Ik heb al 3 jaar geen school gehad, NEETcel.

Haha yes it is, although at times it's very different. Like.. hospital => krankenhaus > ziekenhuis.
 
Is een conversation niet logischer dan een thread, voor dit doeleinde dan?



Dutch and German are idd quite alike, we ductch ppl can understand some german as well.
Yiddish too :lol:. All those languages share words.

My area in upstate ny was once dutch, they celebrate tulip festivals, city has a dutch colored flag, some of the old farmers still speak it and they have dutch names. Every town has an Anglicized dutch name.
 
@Cynistic @ghostcell @Incel_Dikshit en nog iemand anders waar ik nu niet op kan komen. Excuses jongeno.

Lol sorry mann was al lang slapende hahaha. School leven jwz. Minimaal 8 uur sleep anders ben ik een zombie de volgende dag.
 
alle meids zijn kechs!!! ga E.R.
 
such an ugly language
Depends on where you are coming from. It's sounds like a funny version of German and German sounds like funny version of Dutch to them
 
I can understand what you said without google translate but there is no way to reply to you without learning Dutch

Lol ik snap je, ik heb dat ook met duits opzich veel gelijkenissen met het nederlands. Ik heb nog zelfds duits gehad op school. Dus ik begrijp het ook wel een beetje.
 
Lol ik snap je, ik heb dat ook met duits opzich veel gelijkenissen met het nederlands. Ik heb nog zelfds duits gehad op school. Dus ik begrijp het ook wel een beetje.

That's kinda cool. I have been to the Netherlands once and most people were really good at speaking German
 
Moet je niet naar school boyo of ben je NEET?
ik doe nu mn master op de uni, bijna klaar. heb januari en februari keihard generd dus loop echt 2 maanden voor, dus ik zit thuis te niksen
 
Zwaar leven dit man, iedereen haat marokkanen.

Hoe kijk jij tegen het huwlijk aan. Ik ben kk desprate man mijn ouders verwachten dat ik een meisje aan hun kom voorstellen. Maar ik ben echt te lelijk voor die marokaanse meisjes. Denkje dat de gemiddelde marokaan kans maakt bij hun? Heb je het ooi geprobeert ook? Ik ben echt radeloos man zit zwaar in de stress terwijl mijn broertje met allemaal nl meisjes loopt te kloten zit ik hier solo in mijn kamer.
Denk je dat marokanen inceldom uiteindelijk verlaten?
 
Hoe kijk jij tegen het huwlijk aan. Ik ben kk desprate man mijn ouders verwachten dat ik een meisje aan hun kom voorstellen. Maar ik ben echt te lelijk voor die marokaanse meisjes. Denkje dat de gemiddelde marokaan kans maakt bij hun? Heb je het ooi geprobeert ook? Ik ben echt radeloos man zit zwaar in de stress terwijl mijn broertje met allemaal nl meisjes loopt te kloten zit ik hier solo in mijn kamer.
Denk je dat marokanen inceldom uiteindelijk verlaten?
Als marokkaan kun je altijd wel trouwen als je aan je ouders vraagt, of via via gwn. Maar goed dan ben je met een vrouw die niet van je houdt maar een vrouw die kinderen wilt en die droomt van een leven als huisvrouw. Ik zou nooit van mijn leven met een marokkaanse trouwen, maar dat is meer mijn voorkeur.
 
Yeah i like red cheese.
 
Lol sorry mann was al lang slapende hahaha. School leven jwz. Minimaal 8 uur sleep anders ben ik een zombie de volgende dag.
Geen probleem broer, ik had ook geen reacties verwacht tot de volgende dag pas, hehe. Ik kan nooit 8 uur slapen in 1x. Onmogelijk voor mij.
 
Real talk, zelfs hoeren willen niks te maken hebben met marokkanen.
Je moet hangjongeren game spelen, koop een Gucci pet, gebruik altijd het woord kanker enzo. Dan komen al die kechs naar je toe.
 
Je moet hangjongeren game spelen, koop een Gucci pet, gebruik altijd het woord kanker enzo. Dan komen al die kechs naar je toe.
Hahahahahah was dat maar waar
 
Ah.. @Suicel ik was je eventjes vergeten totdat ik je naam zag.
 
Ah.. @Suicel ik was je eventjes vergeten totdat ik je naam zag.
Eyyy. Ik ben goed in vergeten worden, ben er aan gewend. Enige blanke Nedercel reporting in.
 
Heb je het geprobeerd? :p
nou de boys die ik op de straat zie neuken nauwelijks, dat weet ik wel. De boys die wel neuken zijn een minderheid en die zijn niet lelijk.
 
Eyyy. Ik ben goed in vergeten worden, ben er aan gewend. Enige blanke Nedercel reporting in.
Excuses, ligt niet aan jou maar aan mij!! TEEEHEEE!!! XD!!! Nee, maar serieus, ik ben echt vergeetachtig. :(

nou de boys die ik op de straat zie neuken nauwelijks, dat weet ik wel. De boys die wel neuken zijn een minderheid en die zijn niet lelijk.

Enige foto's van de niet-lelijkerds? Doordat ik zo lelijk ben, heb ik een obsessie met mannen die wel als knap worden gezien. Alleen om het te analyseren.
 
Excuses, ligt niet aan jou maar aan mij!! TEEEHEEE!!! XD!!! Nee, maar serieus, ik ben echt vergeetachtig. :(



Enige foto's van de niet-lelijkerds? Doordat ik zo lelijk ben, heb ik een obsessie met mannen die wel als knap worden gezien. Alleen om het te analyseren.
Geen foto's, maar om een goede beschrijving te geven: ze zijn marokkaans maar ze lijken niet marokkaans. Lang, blank, soms zelfs geen bruine ogen.
 

Similar threads

Sheldor
Replies
9
Views
136
Sheldor
Sheldor
stalin22
Replies
5
Views
327
worrycel
worrycel
stalin22
Replies
4
Views
120
edgelordcel
edgelordcel
go2sleep
Replies
5
Views
249
go2sleep
go2sleep
DuxInMortis
SuicideFuel nota suicidio creo
Replies
2
Views
130
Vendetta
Vendetta

Users who are viewing this thread

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top