[Soy] I did a simp thing

ChinaCurry

ChinaCurry

Wizard
Joined
Jan 15, 2019
Posts
4,080
Online
75d 7h 55m
For some reason YouTube is showing me all this normie shit like Miley Cyrus, and I'm cool with it because she's elite mayo, and was married to gigachad, who she ditched and he morphed into uberchad.

But then I saw this new song where they were in the video together and they were all wholesome and loved up and not degenerate, and that made me sad to know they broke up, then there was a video where she was singing about him, and she was crying and it made me more sad.

Ffs I might be becoming that which I despise, a normie.

I guess it's true, you either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain...
 
Gymcelled

Gymcelled

Overlord
★★★
Joined
Jul 15, 2019
Posts
5,207
Online
48d 9h 54m
Bakura806

Bakura806

Soul Reaper
★★★
Joined
Oct 30, 2018
Posts
2,230
Online
10d 14h 55m
Punish yourself for being a cuck
 
shii410

shii410

God's lonely man
★★★
Joined
Apr 6, 2020
Posts
4,779
Online
61d 20h 3m
I don't know how anyone can feel attachment to celebrities. she doesn't even know you exist and she is taking cumshots to the face right now
 
BummerDrummer

BummerDrummer

Bummer Drummer#8658 Check out my YT •́ε•̀٥
★★★★★
Joined
Oct 11, 2018
Posts
11,974
Online
108d 42m
I don't know how anyone can feel attachment to celebrities. she doesn't even know you exist and she is taking cumshots to the face right now
same with sports teams
 
shii410

shii410

God's lonely man
★★★
Joined
Apr 6, 2020
Posts
4,779
Online
61d 20h 3m
same with sports teams
I never got the appeal of professional sports tbh. I might be more interested if it wasn't insanely commercialized. for every five minute game there's like an hour of advertisements and other shit
 
wasted12years

wasted12years

Admiral
★★
Joined
Aug 15, 2018
Posts
2,621
Online
25d 9h 28m
I'll never watch modern music videos because then i'll just get that junk in my recommended vids all the time.
 
metabuxx

metabuxx

Overlord
★★★★★
Joined
Oct 21, 2019
Posts
9,191
Online
45d 19h 23m
JFL at watching normie shit and attention seeking whores.
 
ChinaCurry

ChinaCurry

Wizard
Joined
Jan 15, 2019
Posts
4,080
Online
75d 7h 55m
I don't know how anyone can feel attachment to celebrities. she doesn't even know you exist and she is taking cumshots to the face right now
Yes I'm well aware, that's why it makes no sense.
 
Guykild

Guykild

Major
★★
Joined
Oct 12, 2019
Posts
2,135
Online
29d 6h 15m
But then I saw this new song where they were in the video together and they were all wholesome and loved up and not degenerate, and that made me sad to know they broke up, then...
Congratulations. You got a vagina.
 
FastBananaCEO

FastBananaCEO

nature decides how you're nurtured
★★★★★
Joined
Nov 12, 2019
Posts
19,749
Online
105d 4h 18m
Whip yourself on the back
 
ChinaCurry

ChinaCurry

Wizard
Joined
Jan 15, 2019
Posts
4,080
Online
75d 7h 55m
I'll never watch modern music videos because then i'll just get that junk in my recommended vids all the time.
I normally watch old (80s or sometimes 90s) shit.

Idk maybe because I watch some hip hop and they decided to show me this normie shit.

Ngl this girl can fucking sing. I think I'm also a good singer, but I'm not sure cos the people who tell me I'm a good singer are all under me in corporate world, and they are Asian, so maybe they feel they not allowed to insult me

View: https://youtu.be/S1yKCRp5qzU

Btw Liam Hemsworth is 6'4'' and is one of the few guys who made the transition from pretty boy to masc chad
Yeah I think the gym lockdown and intermittent fasting is fucking my endocrine system, or some shit idk
I'll never watch modern music videos because then i'll just get that junk in my recommended vids all the time.
It's even showing me non degenerate shit, and somehow showed me my first waifu crush

View: https://youtu.be/ySmqm2Iik48
 
Last edited:
Edfech

Edfech

Do not disturb when I close my eyes
★★★
Joined
Dec 16, 2019
Posts
3,238
Online
39d 17h 7m
I don't know how anyone can feel attachment to celebrities. she doesn't even know you exist and she is taking cumshots to the face right now
:feelskek:
 
mNFwTJ3wz9

mNFwTJ3wz9

Mythic
★★★★
Joined
Nov 17, 2019
Posts
4,876
Online
23d 14h 53m
I don't know how anyone can feel attachment to celebrities. she doesn't even know you exist and she is taking cumshots to the face right now
 
Edfech

Edfech

Do not disturb when I close my eyes
★★★
Joined
Dec 16, 2019
Posts
3,238
Online
39d 17h 7m
gay thread tbh
 
AmIjustDreaming

AmIjustDreaming

Admiral
★★★★
Joined
Nov 12, 2019
Posts
2,830
Online
78d 19h 40m
that made me sad to know they broke up, then there was a video where she was singing about him, and she was crying and it made me more sad.
:feelswhat:
 
ChinaCurry

ChinaCurry

Wizard
Joined
Jan 15, 2019
Posts
4,080
Online
75d 7h 55m
Haven't done any cuck shit though, think I'm just emotional cos if fucked up endocrine system from diet and no gym, plus some other shit I'm dealing with ngl
 
Edfech

Edfech

Do not disturb when I close my eyes
★★★
Joined
Dec 16, 2019
Posts
3,238
Online
39d 17h 7m
Haven't done any cuck shit though, think I'm just emotional cos if fucked up endocrine system from diet and no gym, plus some other shit I'm dealing with ngl
too much soy
 
Caesercel

Caesercel

Legend
★★★★
Joined
Jun 14, 2020
Posts
3,821
Online
31d 3h 38m
Ugh:feelsugh::feelsugh::feelsugh:
I don't know how anyone can feel attachment to celebrities. she doesn't even know you exist and she is taking cumshots to the face right now
Same tbh. And isn't miley cyrus like the biggest whore of them all?
 
WØLF

WØLF

I CAN'T BREED
★★★★★
Joined
Mar 20, 2020
Posts
12,241
Online
56d 7h 27m
ilieknothing

ilieknothing

Veteran
★★
Joined
Nov 8, 2017
Posts
1,127
Online
5d 8h 17m
Miley Cyrus sounds like a goat. In saying that I have written a parody of "Party in the USA" called "Curry in the USA" and I imagine my lyrics every time I hear that song.
 
ChinaCurry

ChinaCurry

Wizard
Joined
Jan 15, 2019
Posts
4,080
Online
75d 7h 55m
Miley Cyrus sounds like a goat. In saying that I have written a parody of "Party in the USA" called "Curry in the USA" and I imagine my lyrics every time I hear that song.
Yes you're parody is awesome, to the point now, when I hear the song I am singing your words in my head
 
Smitty

Smitty

Nurgles pestilent glory
★★★★★
Joined
Nov 22, 2017
Posts
1,947
Online
19d 23h 26m
Smitty

Smitty

Nurgles pestilent glory
★★★★★
Joined
Nov 22, 2017
Posts
1,947
Online
19d 23h 26m
sky father? odin?
Look up the Indo Europeans, they were a martial people who migrated into Europe, Anatolia and the Crescent before the bronze age. As a lot of antique pantheons were so similar in their basic layout, it is belived those are regional reinterpretations of the Indo European religion; Odin, Perun, Zeus, Tengri, even the semitic Baal can be seen as Avatars of the thundering, martial patriarch who resides in the skies and rules over the world.
This is in a stark contrast to the gynocratic earth mother, in these cucked feminist religions god is the world itself and we are all the same and the mother gives us our harvest blablabla
 
78980n

78980n

★★★★★
Joined
Jun 24, 2019
Posts
11,194
Online
110d 16h 44m
I was expecting a story about how you helped a woman or was nice to one, which is actually understandable, but this... I can't understand this tbh, dunno how you could get emotional over this lol.
 
Grothendieck

Grothendieck

Overlord
★★★★★
Joined
Apr 14, 2020
Posts
7,444
Online
43d 2h 8m
ChinaCurry

ChinaCurry

Wizard
Joined
Jan 15, 2019
Posts
4,080
Online
75d 7h 55m
I was expecting a story about how you helped a woman or was nice to one, which is actually understandable, but this... I can't understand this tbh, dunno how you could get emotional over this lol.
Yeah man idk, and yeah I guess Miley is a whore, I think it's just I'm a big fan of the Hemsworths, and also admire how Liam got over it with by eating clen, trenning hard, anever giving up.

Plus a said going through some fucked up shit in personal life, broken nofap as a result of that personal shit, and been jerking like 10+ times a day because can't go gym, can't go to office, just Had to give access to my android to my mate to block porn on my phone, so I can't unblock it, and then to fuck it up more am fasting so I can leanmaxx
 
waste matter

waste matter

Born -> Cope -> Cremate
★★★★★
Joined
Jul 11, 2020
Posts
918
Online
7d 18h 15m
i really expected better from you :feelsUgh:
 
Solo Disident

Solo Disident

Recruit
★★
Joined
Jun 30, 2020
Posts
199
Online
1d 18h 38m
society is designed to cuck you and make you live in The Lie. It happens to me when I whatch TV series and shit. I dont like it. I just do it cause Im alone as fuck.
our minds will allways have wickneses. Even if we know the truth. I suffer form maladaptative daydreaming so everyday at times Im cucked as fuck. is just a survival mechanism to cope the enviroment i am in. Is not waht I would like to do but cannot avoid it sometimes
 
ChinaCurry

ChinaCurry

Wizard
Joined
Jan 15, 2019
Posts
4,080
Online
75d 7h 55m
I think I will be fine in a couple of days, gyms should reopen, and I should have no more thoughts of foids or sex if I keep avoiding it
 
PPEcel

PPEcel

不是聯邦調查局人員
★★★★★
Joined
Oct 1, 2018
Posts
10,742
Online
70d 15h 38m
Nigga why are you watching that normie shit
 
penismaster768

penismaster768

Inkwell
★★★★★
Joined
May 31, 2020
Posts
1,402
Online
25d 13h 23m
Give me your brain, I need to rewire it
 
The Abyss

The Abyss

Aspergerscel. Cope 'til you rope.
★★★★★
Joined
Jul 27, 2018
Posts
7,882
Online
46d 10h 16m
Next you'll be telling us you made a "tribute" video to her on pornhub letting your phone receive a hot load.
 
The Abyss

The Abyss

Aspergerscel. Cope 'til you rope.
★★★★★
Joined
Jul 27, 2018
Posts
7,882
Online
46d 10h 16m
Lol people do that??
Don't believe me? Porn tribute, they do it to 2d characters too, weirdest thing, just cum on your screen bro'.
 
RollD20

RollD20

3DPD
★★★★★
Joined
Jan 10, 2019
Posts
7,122
Online
34d 20h 57m
Just keep consuming bro.
We can all be like that gigachad one day if we believe hard enough. :feelskek:
 
ShySaxon

ShySaxon

Obergruppenführer of SS Division “Incelistan”
★★★★★
Joined
Jan 16, 2020
Posts
8,421
Online
37d 1h 45m
I tried simping before as I had exhausted all other options to get laid. Eventually I just said fuck it and hated women afterward. It’s shameful.
 
RREEEEEEEEE

RREEEEEEEEE

2/10 ogre who can't breed, my life matters!
★★★★★
Joined
Nov 7, 2017
Posts
27,020
Online
33d 20h 37m
For some reason YouTube is showing me all this normie shit like Miley Cyrus, and I'm cool with it because she's elite mayo, and was married to gigachad, who she ditched and he morphed into uberchad.

But then I saw this new song where they were in the video together and they were all wholesome and loved up and not degenerate, and that made me sad to know they broke up, then there was a video where she was singing about him, and she was crying and it made me more sad.

Ffs I might be becoming that which I despise, a normie.

I guess it's true, you either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain...
Typical curry faggot. Jfl at pajeets.
 
Top