[RageFuel] Spent like $25 on shit food today

Ellsworth

Ellsworth

Mythic
-
Joined
May 23, 2019
Posts
4,987
Online
25d 19h 59m
For lunch spent 11 at Wendy’s. Not good. Then 14 at some Mexican place. Very underwhelming. Maybe I can’t even food cope anymore. Lol I’m so lonely food doesn’t even taste good anymore.
 
LPFlacko

LPFlacko

Recruit
-
Joined
Dec 17, 2017
Posts
37
Online
1d 12h 57m
It’s over.
 
HopeCopeRope

HopeCopeRope

Overlord Shiva the DestroyER
-
Joined
Dec 28, 2019
Posts
5,773
Online
43d 17h 40m
My condolences bro
 
Swimcell

Swimcell

「21st Century Schizoid Man」
-
Joined
Feb 11, 2020
Posts
1,108
Online
11d 1h 23m
Have you tried taking up cooking? It sounds cucked but it is cheaper and tastier than many alternatives. Fun hobby too
 
Daydreamincel

Daydreamincel

Incel Incarnate
-
Joined
Nov 26, 2019
Posts
11,621
Online
54d 20h 55m
Animecel2D

Animecel2D

Luminary
-
Joined
Jan 29, 2018
Posts
12,185
Online
79d 21h 46m
Have you tried taking up cooking? It sounds cucked but it is cheaper and tastier than many alternatives. Fun hobby too
High iq. Cooking is a satisfying activity.
 
Personalityinkwell

Personalityinkwell

I'm an incel, an involuntary celebrity
-
Joined
Dec 27, 2019
Posts
19,679
Online
66d 16h 58m
For lunch spent 11 at Wendy’s. Not good. Then 14 at some Mexican place. Very underwhelming. Maybe I can’t even food cope anymore. Lol I’m so lonely food doesn’t even taste good anymore.
 
Ellsworth

Ellsworth

Mythic
-
Joined
May 23, 2019
Posts
4,987
Online
25d 19h 59m
Have you tried taking up cooking? It sounds cucked but it is cheaper and tastier than many alternatives. Fun hobby too
I kinda suck at it but yeah it’s cheaper and I want to start experimenting with crock pot. Never used one before.
 
Swimcell

Swimcell

「21st Century Schizoid Man」
-
Joined
Feb 11, 2020
Posts
1,108
Online
11d 1h 23m
I kinda suck at it but yeah it’s cheaper and I want to start experimenting with crock pot. Never used one before.
Crock pots are nice. Cooking as an incel is good because you can make everything just how you like it. I always burn my garlic almost black when I sauté it, which most people hate but I prefer.
 
Dregster666

Dregster666

Temp. Banned
-
Joined
Aug 26, 2018
Posts
8,410
Online
63d 2h 7m
For lunch spent 11 at Wendy’s. Not good. Then 14 at some Mexican place. Very underwhelming. Maybe I can’t even food cope anymore. Lol I’m so lonely food doesn’t even taste good anymore.
JFL 11 at fucking wendys?

Fuck that
 
Yerberito

Yerberito

Obscure
-
Joined
Nov 17, 2019
Posts
20,062
Online
44d 5h 14m
Brutal to read it op
 
chadalwayswins

chadalwayswins

I don't win
-
Joined
Nov 19, 2019
Posts
1,464
Online
47d 21h 28m
@PPEcel thoughts?
 
Chris_Jones

Chris_Jones

An outcast among outcasts
-
Joined
Mar 1, 2018
Posts
11,757
Online
11d 9h 24m
I'm currently exclusively eating off the dollar menu at McDonald's. I don't want to go through my food supply at home. It's much less risky to hand your cash to the person in the drive through from the safety of your car than it is to be packed like sardines in the grocery store. Everyone is way too close to each other, there's no chance of you getting your food, and...

 
chadalwayswins

chadalwayswins

I don't win
-
Joined
Nov 19, 2019
Posts
1,464
Online
47d 21h 28m
Im too drunk from the $60 glass of wine I drank to say anything

Did you enjoy your lobster bisque?
Definitely beats a $2 taco JFL
 
SkinjobCatastrophe

SkinjobCatastrophe

Destroy all normies
-
Joined
Oct 25, 2019
Posts
980
Online
20d 10h 52m
There are places you can go where food is not only cheaper but also better. Ethnic food places mainly, stuff is usually cheap there and ive never been to one that was low quality or they messed up my order or they had anythinng even 1% as bad as a fast food place. And hell, the food usually gets to me faster than at a fast food place, and i don't even have to wait in line.
 
AlexanderTheGreat11

AlexanderTheGreat11

youngcel
-
Joined
Oct 13, 2019
Posts
20,409
Online
105d 21h 24m
Numb

Numb

■■■■■┌─☻■■■■■■■■■■■│┌│┐■■■■■■■■■■├──┐■■│■ ∩■■■■■■■
-
Joined
May 16, 2019
Posts
8,076
Online
13d 21h 7m
25$ for food is a lot tbh
 
VodkaCope

VodkaCope

Tat Tvam Asi
-
Joined
Mar 24, 2020
Posts
222
Online
1d 10h 26m
Should upgrade to fine dinning cope at Michelin starred restaurants.
 
H

Haywire

Overlord
-
Joined
Mar 19, 2018
Posts
8,451
Online
21d 22h 55m
learn to make your own its cheap
 
AlexanderTheGreat11

AlexanderTheGreat11

youngcel
-
Joined
Oct 13, 2019
Posts
20,409
Online
105d 21h 24m
MartinLutherCoon

MartinLutherCoon

neetmaxxed failurecel
-
Joined
Jan 19, 2020
Posts
4,483
Online
36d 13h 5m
insane. wendy's is god tier
 
schrodingercoper

schrodingercoper

The ex-vsaucemaxxer, My Initials are actually ER
-
Joined
Apr 22, 2019
Posts
3,771
Online
14d 12h 3m
Damo the incel

Damo the incel

Luminary
-
Joined
Jun 23, 2018
Posts
13,137
Online
87d 2h 33m
do they usually get fat? i thought vegans were thin? idk
The thing is that if I see Napoleon in real life and I will attack him, leave him scared
 
Admiral_Arkantos

Admiral_Arkantos

Arkantos
-
Joined
Mar 9, 2019
Posts
4,120
Online
24d 19h 15m
Damn, I never spend anything on food
 
Ellsworth

Ellsworth

Mythic
-
Joined
May 23, 2019
Posts
4,987
Online
25d 19h 59m
It was a bad day.
 
Top