[RageFuel] We asked 100 people if they’ve ever cheated.

azakhan

azakhan

slavcel manlet with a raisin dick
-
Joined
Oct 1, 2019
Messages
1,218

JFL, some foids even laugh at cheating on their partners. All of them that said yes including men should be stoned to death (in Warband).
 
AlexanderTheGreat11

AlexanderTheGreat11

Youngcel
-
Joined
Oct 13, 2019
Messages
4,959
I don’t think it’s the same to cheat on your boyfriend/girlfriend than to cheat on your husband/wife
 
T

ThouShallObeyKing

Captain
-
Joined
Jul 17, 2019
Messages
1,580
OMG THE FIRST ANSWER IS SO FUNNY LMAO

all people in the world are hoes. ofc we are not becuz we cant get sex. but im sure all women and men that can get sex are hoes, as in, given proper chance and situation, they will cheat. (here women usually cheat more, ebcause women always are up for looking new partners, while men are often happy with just one gf)
 
esoteric

esoteric

not a fucking greycel actual join date: nov 3 2018
-
Joined
Nov 7, 2019
Messages
443
"cuz im a hoeee"

god i fucking hate this disgusting subhuman creature i wish the fucking absolute worst on her. disgusting peasant. anyone who cheats especially but ESPECIALLY foids are below the dirt underneath my feet. disgusting.
 
RemoveNormalfags

RemoveNormalfags

Rotmaxxing
-
Joined
Jul 8, 2019
Messages
4,194
I honestly want to rope, but take some of them with me.
 
S

Subhuman Currycel

Recruit
-
Joined
Nov 16, 2019
Messages
199
These whores practically brag about it.
 
terminal

terminal

Recruit
-
Joined
Nov 30, 2019
Messages
78
The amount of faggotry in the West is astonishing and disgusting.
 
ASS_F

ASS_F

Vampires Will Never Hurt You
-
Joined
Nov 7, 2017
Messages
1,523
Haha imagine laughing at hurting people that’s so funny amirite guys

also why the fuck is every person interviewed look like they’re straight outta r/streetwear lol
 
zangano1

zangano1

The truest of cels
-
Joined
Nov 8, 2017
Messages
12,231
JFL at the soyboy from the thumbnail. not one second
 
LitVirgin

LitVirgin

Veteran
-
Joined
Nov 8, 2018
Messages
1,091
I swear normies are lazy and ungrateful and have no value in relationships if you want out say so if you wanna fuck other people bring it up. Yet these are the people with great personalities
 
Top