Polski incels.co megathread

Jawor

Jawor

I am new here bruh
Joined
Sep 8, 2019
Posts
38
Online
41m
1568469555433.png
tysiunc bluz na rodzinem i chlep za 20k
 
Altarius

Altarius

We are the martyrs of society.
-
Joined
Jun 25, 2019
Posts
50
Online
1h 10m
Witam, it's over for polakcels.
 
T

Toadman

.
-
Joined
May 13, 2019
Posts
5,678
Online
45d 17h 28m
poles are the niggers of europe tbh
 
pp183

pp183

mentally crippled by lonely teen years
★★★★★
Joined
Jun 15, 2019
Posts
18,202
Online
109d 6h 47m
TheNEET

TheNEET

School of Friendship dropout
★★
Joined
May 27, 2018
Posts
5,176
Online
13d 3h 1m
jfl patrząc na aktywność w tym temacie Polska jest stolicą incelstwa
non-Polishcel = fakecel
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
jfl patrząc na aktywność w tym temacie Polska jest stolicą incelstwa
non-Polishcel = fakecel
przykro mi ale zdaje się, że jesteśmy tutaj prawdopodobnie największą społecznością :worryfeels::worryfeels::worryfeels:
 
Jawor

Jawor

I am new here bruh
Joined
Sep 8, 2019
Posts
38
Online
41m
a to wszytko dzięki polkom
 
Akhnai

Akhnai

Christian Incel
-
Joined
Feb 14, 2019
Posts
1,353
Online
8d 6h 46m
This is unrelated,but OP are Polish people more slavic or are they more Germanic?
(Genetically speaking)
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
This is unrelated,but OP are Polish people more slavic or are they more Germanic?
(Genetically speaking)
depends, im germanic without slav features
 
RemoveNormalfags

RemoveNormalfags

I can't express myself
-
Joined
Jul 8, 2019
Posts
12,494
Online
125d 17h 33m
Danzig bleibt deutsch.
 
T

Toadman

.
-
Joined
May 13, 2019
Posts
5,678
Online
45d 17h 28m
אז מה שלומך חבורים
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
coś dla nas
69940286_492401504652763_8487250406513049600_n.png
 
Jawor

Jawor

I am new here bruh
Joined
Sep 8, 2019
Posts
38
Online
41m
1568477362800.png
no siema jak tam się bawicie
co o tym sądziecie?
według mnie
3. rak jak w chuj
7. rak niech zaczną jak facet zapierdalać
Luka płacowa w Polsce jest tematem złożonym i powinno się ją rozpatrywać, biorąc pod uwagę co najmniej kilka aspektów. Obok nagannych przypadków dyskryminacji płacowej, które na szczęście zdarzają się coraz rzadziej, mamy też szereg innych czynników. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki zawodowej. Okazuje się, że kobiety rzadziej decydują się na kształcenie w obszarach, w których płaca zdecydowanie odbiega od średniej (np. IT). Panie częściej też pracują w niepełnym wymiarze godzin. Badania wskazują też, że kobiety cechują się przeciętnie niższą skłonnością do podejmowania ryzyka i mniejszym zamiłowaniem do negocjacji, co ogranicza potencjał do osiągnięcia wyższych stawek i zajęcia lepiej płatnych stanowisk.
a 8 na czym to ma polegać?Że teoretycznie we władzach publicznych powinno być po równo przedstawicieli obu płci? Jeśli tak to rak, we władzach powinni siedzieć specjaliści bez względu na płeć a umiejętności bęc elo
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
View attachment 149138no siema jak tam się bawicie
co o tym sądziecie?
według mnie
3. rak jak w chuj
7. rak niech zaczną jak facet zapierdalać
Luka płacowa w Polsce jest tematem złożonym i powinno się ją rozpatrywać, biorąc pod uwagę co najmniej kilka aspektów. Obok nagannych przypadków dyskryminacji płacowej, które na szczęście zdarzają się coraz rzadziej, mamy też szereg innych czynników. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki zawodowej. Okazuje się, że kobiety rzadziej decydują się na kształcenie w obszarach, w których płaca zdecydowanie odbiega od średniej (np. IT). Panie częściej też pracują w niepełnym wymiarze godzin. Badania wskazują też, że kobiety cechują się przeciętnie niższą skłonnością do podejmowania ryzyka i mniejszym zamiłowaniem do negocjacji, co ogranicza potencjał do osiągnięcia wyższych stawek i zajęcia lepiej płatnych stanowisk.
a 8 na czym to ma polegać?Że teoretycznie we władzach publicznych powinno być po równo przedstawicieli obu płci? Jeśli tak to rak, we władzach powinni siedzieć specjaliści bez względu na płeć a umiejętności bęc elo
wszystko na nie, niech się pierdolą
 
BigGhey

BigGhey

Мен – тыва Shiny Vaporeon
★★★★★
Joined
Jan 8, 2018
Posts
5,701
Online
6d 15h 14m
Glokta

Glokta

Inquisitor
★★★★
Joined
Sep 3, 2019
Posts
890
Online
26d 21h 34m
Jak sądzicie co jest przyczyną epidemii stulejarstwa w Polsce? Co jest powodem że coraz więcej mężczyzn dołącza w nasze szeregi? Nie tylko to forum mam na myśli. Generalnie wydaje mi się że incele są w Polsce o wiele większą grupą społeczną niż wielu się wydaje.
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
Jak sądzicie co jest przyczyną epidemii stulejarstwa w Polsce? Co jest powodem że coraz więcej mężczyzn dołącza w nasze szeregi? Nie tylko to forum mam na myśli. Generalnie wydaje mi się że incele są w Polsce o wiele większą grupą społeczną niż wielu się wydaje.
Zachodnie standardy naszych witaminek (jeśli chodzi o urode jak i status oraz zasoby materialne), ktorych nie jesteśmy w stanie spełnić, u nas bieda, coraz gorsze warunki dla naszych mezczyzn jak i typowo ruska uroda. Przegrać w naszym spierdolonym kraju łatwo, ja pomimo przyzwoitej twarzy mam przejebane przez wage, wzrost i pare innych niby mało ważnych rzeczy a jednak.
 
DoctorBlythe

DoctorBlythe

weeb
-
Joined
Jun 4, 2019
Posts
1,871
Online
9d 4h 53m
Zachodnie standardy naszych witaminek (jeśli chodzi o urode jak i status oraz zasoby materialne), ktorych nie jesteśmy w stanie spełnić, u nas bieda, coraz gorsze warunki dla naszych mezczyzn jak i typowo ruska uroda. Przegrać w naszym spierdolonym kraju łatwo, ja pomimo przyzwoitej twarzy mam przejebane przez wage, wzrost i pare innych niby mało ważnych rzeczy a jednak.
wtf stary ty nie masz przejebane, wyglądasz jak model >_>
 
DoctorBlythe

DoctorBlythe

weeb
-
Joined
Jun 4, 2019
Posts
1,871
Online
9d 4h 53m
Ciekawi mnie czemu wcisz sam jestem
>nigdy nie zainstalował tindera ani żadnej innej apki do randek
>nigdy nie zagadał do dziewczyny w kontekście romantycznym
>nigdy nie zaprosił nikogo na randkę
>nie ma interakcji z dziewczynami w jego wieku bo ma nauczanie domowe
no cóż, to chyba dość jasne lol :feelsmage:
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
>nigdy nie zainstalował tindera ani żadnej innej apki do randek
>nigdy nie zagadał do dziewczyny w kontekście romantycznym
>nigdy nie zaprosił nikogo na randkę
>nie ma interakcji z dziewczynami w jego wieku bo ma nauczanie domowe
no cóż, to chyba dość jasne lol :feelsmage:
rok temu byłem w szkole to sie śmiali ze chudy i mały jestem. Zaraz obale ta lukrowana teze o prettyboy chad. 171cm wzrostu, 43 kg szkieletu pokrytego skórą, zdeformowana stopa, jedna noga chudsza i krotsza od drugiej, problemy mentalne, sam wiesz o czym mowie i chyba ci nie wspomniałem ze mija mama ma schizofrenie, do tego blada cera i wszyscy mi mówią ze wyglądam jakbym cpal przez lata albo chorował na coś
I odkryłem ostatnio asymetrie w oczach jedno neutral ct a drugie positive, a do tego zaniedbałem zeby w ciągu ostatnich dwóch lat.
 
DoctorBlythe

DoctorBlythe

weeb
-
Joined
Jun 4, 2019
Posts
1,871
Online
9d 4h 53m
rok temu byłem w szkole to sie śmiali ze chudy i mały jestem. Zaraz obale ta lukrowana teze o prettyboy chad. 171cm wzrostu, 43 kg szkieletu pokrytego skórą, zdeformowana stopa, jedna noga chudsza i krotsza od drugiej, problemy mentalne, sam wiesz o czym mowie i chyba ci nie wspomniałem ze mija mama ma schizofrenie, do tego blada cera i wszyscy mi mówią ze wyglądam jakbym cpal przez lata albo chorował na coś
wiem, nie chcę być niemiły, ale mimo wszystko nawet nie próbowałeś z dziewczynami. wiem o twojej mamie i sytuacji i bardzo mi przykro z tego powodu, musi ci być ciężko, ale uwierz mi, z dziewczynami nie miałbyś żadnych problemów gdybyś spóbował. masz bardzo ładną twarz, na polskie warunki to jest po prostu ewenement, a na pewno wiesz, czym dziewczyny najbardziej się sugerują - urodą. nie obklejają sobie ścian plakatami z męskimi bokserami czy super męskimi chadami, szaleją za to za pięknymi oskarkami.
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
wiem, nie chcę być niemiły, ale mimo wszystko nawet nie próbowałeś z dziewczynami. wiem o twojej mamie i sytuacji i bardzo mi przykro z tego powodu, musi ci być ciężko, ale uwierz mi, z dziewczynami nie miałbyś żadnych problemów gdybyś spóbował. masz bardzo ładną twarz, na polskie warunki to jest po prostu ewenement, a na pewno wiesz, czym dziewczyny najbardziej się sugerują - urodą. nie obklejają sobie ścian plakatami z męskimi bokserami czy super męskimi chadami, szaleją za to za pięknymi oskarkami.
narazie chce sie skupic y poprawiać pewność siebie wokół mojego własnego ciała gdyż go nie cierpię i wstydzilbym sie zdjąć nawet skarpetki. Potem zobaczmy
 
DoctorBlythe

DoctorBlythe

weeb
-
Joined
Jun 4, 2019
Posts
1,871
Online
9d 4h 53m
narazie chce sie skupic y poprawiać pewność siebie wokół mojego własnego ciała gdyż go nie cierpię i wstydzilbym sie zdjąć nawet skarpetki. Potem zobaczmy
ok, powodzenia bro :feelsautistic: :feelsmage: trzymam za ciebie zawsze kciuki.
 
BachusPL

BachusPL

Officer
★★★★★
Joined
Sep 11, 2019
Posts
918
Online
16d 15h 7m
Sorry, I'm not Polish, bro
PL = player
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
gość serio połasił się na 110 zł bo nie odpisuje na wiadomości od trzech dni, nie wierzę.
poczekam do wtorku a potem pójdę na policje

 
Glokta

Glokta

Inquisitor
★★★★
Joined
Sep 3, 2019
Posts
890
Online
26d 21h 34m
Mam takie dziwne marzenie o tym aby dożyć do roku 2100, co jest raczej mało wykonalne bo kiepskawe geny tutaj plus miałbym wtedy prawie 110 lat. Po prostu chce zobaczyć jak bardzo wszystko zejdzie na psy, bo na poprawę losu dla przeciętnego sub6 faceta to nawet już nie liczę.
 
Jawor

Jawor

I am new here bruh
Joined
Sep 8, 2019
Posts
38
Online
41m
Mam takie dziwne marzenie o tym aby dożyć do roku 2100, co jest raczej mało wykonalne bo kiepskawe geny tutaj plus miałbym wtedy prawie 110 lat. Po prostu chce zobaczyć jak bardzo wszystko zejdzie na psy, bo na poprawę losu dla przeciętnego sub6 faceta to nawet już nie liczę.
Myślę, że kobiety znajdą sobie jakiś sposób jak rozmnażać się bez udziału faceta i będą tworzyć sobie chadów do ruchania. Oczywiście bedą też tworzyć zwyklych facetow bo paniusie nie bede zapierdalać żeby tworzyć cywilizacje, ale ci faceci bedą pewnie tworzeni i chowani przez jakieś roboty i gdy na coś zachorują, albo zestarzeją skę beda usmiercani aby nowa siła robocza ich zastąpiła
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
Myślę, że kobiety znajdą sobie jakiś sposób jak rozmnażać się bez udziału faceta i będą tworzyć sobie chadów do ruchania. Oczywiście bedą też tworzyć zwyklych facetow bo paniusie nie bede zapierdalać żeby tworzyć cywilizacje, ale ci faceci bedą pewnie tworzeni i chowani przez jakieś roboty i gdy na coś zachorują, albo zestarzeją skę beda usmiercani aby nowa siła robocza ich zastąpiła
myślałeś o zarabianiu na pisaniu scfi
 
needsolution

needsolution

Banned
-
Joined
Jul 24, 2019
Posts
20,521
Online
57d 17h 53m
kurwa z ZUSie bylem, chyba na 40 ludziach wykonałem brutal mog tam (głównie ludzie 35+), czekałem 1.5h niewyspany bo mam foot drop i nie mogłem spać całą nocą przez ból, teraz sobie popijam pepsi i laysy wcinam :feelsbadman::feelsbadman::feelsbadman:
 
pp183

pp183

mentally crippled by lonely teen years
★★★★★
Joined
Jun 15, 2019
Posts
18,202
Online
109d 6h 47m
Top